• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • Anonym (nytt liv)

Oj, va duktiga ni är som håller tråden levande. Själv har jag varit rätt dålig så jag har hållit borta från fl. Hade öroninflammation och sen så måste jag fått i mig nått som gjort att hela jag slogs ut. Magen funkade inte alls, jag mådde illa och kräktes. Har då tagit uppehåll från R men imorgon börjar jag lite igen. Har nu säkert gått ner nått gram till men vägningen är ju på torsdag och jag har lovat mig själv att inte fuska med att väga mig på andra dagar. Har sen haft mens så nu e man sådär taggad igen.

Måste säga att sexlusten är i botten just nu men det brukar vara så dagarna efter att mensen gjort sitt. Hoppas i alla fall att glöden kommer tillbax och att ni andra som misstänker att det beror på R har fel. För sexlusten vill man ju inte bli av med precis

• uniMog
    Anonym (nytt liv) skrev 2007-07-31 19:13:30 följande:
    Oj, va duktiga ni är som håller tråden levande. Själv har jag varit rätt dålig så jag har hållit borta från fl. Hade öroninflammation och sen så måste jag fått i mig nått som gjort att hela jag slogs ut. Magen funkade inte alls, jag mådde illa och kräktes. Har då tagit uppehåll från R men imorgon börjar jag lite igen. Har nu säkert gått ner nått gram till men vägningen är ju på torsdag och jag har lovat mig själv att inte fuska med att väga mig på andra dagar. Har sen haft mens så nu e man sådär taggad igen.Måste säga att sexlusten är i botten just nu men det brukar vara så dagarna efter att mensen gjort sitt. Hoppas i alla fall att glöden kommer tillbax och att ni andra som misstänker att det beror på R har fel. För sexlusten vill man ju inte bli av med precis
    fast jag misstänker ju att R gör att jag fått MER lust :-P Som i tonåren
    What do they need such good eyesight for anyway?
  • Rosarin

Ah jag ar sa glad att jag antligen har lyckats fa min ammande vaninna att sluta ata R medans hon ammar!
    Visade henne och oversatte det som star pa Fass.se och da antligen lyssnade hon.
    Tack den som kom med forslaget att visa dem fass.se, minns inte vem det var. Det var nagon i den har traden i alla fall :)

Hur ar det om man gor uppehall med R?
    Fungerar det lika bra nasta gang man borjar igen? ( lovade att fraga at min vaninna eftersom hon tanker borja med R igen nar hon har ammat klart.)

tack pa forhand :)

• Anonym (knubbis)

hallå igen!
    har haft semester en vecka med maken....hmmm alla småkilon jag kämpat bort månaden inna var tillbax i måndags men idag ligger jag 2 minus ialla fall.....är ju en hemmaviktväktare men satsar på att få reductil...måste bara upp i tid för att hinna ringa läkaren.....funderar på att ringa min granne och höra vilken husläkare hon har för hon sa att hennes var super.grattis till framgångarna! och grattis pejgan till lusten

• uniMog

Jag önskar bara att det fungerade lika bra på vikten *suck* Det händer absolut INGENTING. Men psykiskt och fysiskt mår jag otroligt mycket bättre???

What do they need such good eyesight for anyway?
  • Anonym (nytt liv)

pejgan, det är nog de viktigaste allså att du mår bra. Det andra kommer ska du se. Jag har inte heller gått ner några wow kilo men tappat en hel del centimeter både runt midjan, låren å brösten. Käns så skönt å kunna ha 42 i byxor igen. Hade nämligen 46 eller vissa i 48 innan...Topparna jag haft innan har varit i 46/48 eller 44/46 men nu kan jag ha 42 där och vissa till och med i 40. Jag har ju sen innan stora bröst så det är skönt att det hänt nått på den fronten också. Innan har brösten alltid varit kvar i sin ordinarie storlek.

Ska ut å gå en stund nu...Sköt om er!

• Inger A

Dag2 med R och mår toppen, törstig o pigg och framför allt inte hungrig lr sugen på allt. Jag har inte kunnat gå hemma utan att ha ngt i mun var tionde minut men nu är jag verkligen inte sugen. Klarar att äta mina tre mål mat o frukt till mellanmål
    Det är iofs bara dag 2 men det känns så himla bra ska bli roligt att väga sig om en vecka om det fortsätter så här bra.

Hur mycket går man ner i snitt? Vet att det är olika från person till person men vill veta lite av era resultat om det är ok.

• MrsAndersson

Inger A

Jag går i genomsnitt ner mellan 0,5 till 1kg per vecka. Det känns helt okej för mig och man ska ju också tänka på att man inte bör gå ner för fort så att huden hinner med.
    På 6 veckor har jag gått ner 5,4 kg och det känns jätte bra. Lycka till med din viktnedgång!

• Inger A

Mrs Andersson

Det låter ju jättebra o vilket bra resultat. Precis lagomt för att skinnet ska hinna med Visst skulle jag vilja vakna i morgon och ha den perfekta kroppen men då har jag ju inget att kämpa med längre

• Anonym (längtar!)

Hejsan tjejer!

Jag har oclså börjat med R i veckan. Än så länge så känns det väldigt bra.
    Promenerar varje morgon och tränar på träningsställe 3 dagar i veckan.
    Så nu hoppas jag verkligen på resultat. Har promenerat och tränat innan jag började med R. Men inget hände vare sig på vågen eller med måtten.
    Så nu kör vi!!

Svar på tråden Reductil