• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • MrsAndersson
    Pejgan skrev 2007-07-30 08:59:39 följande:
    jag går inte ner speciellt men jag mår väldigt mycket bättre. Jag känner ett normalt sug efter mat och kan kontrollera kaloriintaget på ett helt annat sätt.Men jag måste fråga er... *harklar sig och ser generad ut* Är det någon som märkt en effekt på sexlusten?
    Vilken sexlust? Vad är det? Nu vet jag ju förstås inte vilket håll det gått åt för dig, men jag känner faktiskt mycket mindre sexlust nu än innan. Vet inte heller till 100% om jag kan koppla det med Reductilen, men det känns som att det blivit skillnad. Men man får väl försöka göra det bästa av det...
    Några fler som märkt skillnad?
  • uniMog

Ja alltså jag har gått åt andra hållet och jag vet inte om det är reductilen men det kom i samband med det... iof en trevlig bieffekt men oväntad Maken är nöjd och klagar inte längre på kostnaden Oskyldig

What do they need such good eyesight for anyway?
  • Anonym (Helt Ny)

Ja jag kan säga att det känns lite som om sexlusten börjar komma tillbaka för min del. Den har vart borta ganska länge men i helgen så kände jag för lite "mys" och det var jag som tog initiativet... *rodnar*
    Maken blev ganska förvånad...Hahahahaha

• Missix

Pejgan; Kanske det är så att du själv fått en extra tändning när du minskar i måtten?

Här stod vågen på 82,0 i morse. -15,6 kg sen i februari

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • uniMog
    Missix skrev 2007-07-30 11:55:51 följande:
    Pejgan; Kanske det är så att du själv fått en extra tändning när du minskar i måtten? Här stod vågen på 82,0 i morse. -15,6 kg sen i februari
    om det vore så väl Jag står tvärstill. Och jag hade inte alls samma lust när jag vägde 10kg mindre än jag gör idag
    What do they need such good eyesight for anyway?
  • Missix

Pejgan; Ahaa men så kul ändå *härligt*

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Inger A

Hej! Inger heter jag o börjar med R i morgon, har testat Zenical nu i en månad utan resultat mer än många stunder på toan :-/
    Undrar om det är ok att hänga med i er grupp Har över 30kg som ska bort, o hoppas verkligen på att de här fungerar så överflödet försvinner från denna kropp

• Anonym (kanske?)

Imorgon är det dags för mig att träffa en läkare. Jag är sååååååå nervös. Jag har fått reda på att det är en äldre manlig läkare och jag kan inte hjälpa att undra om han är en sån som kommer vifta bort min övervikt (30 kg) med ett sluta ät.
    Jag vill så gärna testa Reductil.

• Elias Emil

Anonym (kanske?) skrev 2007-07-31 18:31:26 följande:

Imorgon är det dags för mig att träffa en läkare. Jag är sååååååå nervös. Jag har fått reda på att det är en äldre manlig läkare och jag kan inte hjälpa att undra om han är en sån som kommer vifta bort min övervikt (30 kg) med ett sluta ät.Jag vill så gärna testa Reductil.
  • Elias Emil

Skulle ju skriva också

Berättar du bara ärligt hur du känner det och att du verkligen vill lyckas att gå ner i vikt den här gången så får vi hoppas att han lyssnar. 30 kilos övervikt är ju trots allt ganska mycket.

Svar på tråden Reductil