• HeddaBigBum

Go Fika!

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsykon på löpande band!
    Hittills har 4 bakats klart, en kanske är på G i skrivandets stund , och en är fortfarande på jäsning! Flört
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika!
  • Maria från Bahia

Hedda: Du är självklart välkommen även om du inte handlar.....vill ju att vi ska träffas, inte bara handla kläder
    Jag är absolut inte ute efter att pumpa pengar av mina vänner!!!!
    Ja, datumet var ju smart, men faktum är att jag har fullproppat med visningar så tog en dag som passade och inte var för nära för planering och så.

Ang pott prat mm vet jag inte om jag var smart eller dum när jag övertalade Naomi att börja gå på toan i stället. Skitkul tycker hon nu. Men för feg att klättra upp på pallen så jag måste ju gå med nu. Förut behövdes jag bara för att torka om hon bajsat! Nåja, hon känner sig som en "stor tjej nu" så det är väl bra!!!!!?

• JessicaåIda
    Maria från Bahia skrev 2007-08-10 18:09:06 följande:
    Hallå allihopa!Jag bjuder in er till en "tjejkväll" och Me&I träff hemma hos mig med mig själv som värdinna Mån den 27/8 kl 19.30. OSA till mig senast 24/8.
    Tycker att det låter som ett trevligt tillfälle att träffa allihopa igen. Börjar vara ett tag sedan & vi har ju hunnit föröka oss mera sedan sist.

Jag kommer förbi.
    Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • hejlis

Maria: Kommer också gärna på Me&I-partyt, med tilltugg och "skitsnack" hehe... Hoppas att så många som möjligt kan komma! Vore jättekul att ses Jobbar dock till 20.00 så jag får bli lite sen...OBS! Ev. jobbar R.kväll, så i så fall måste jag "muta" ev. barnvakt att stanna lite längre.... Så med en liten, liten reservation på mig då. Men jag ger def. besked innan den 24/8.

• Maria från Bahia

Tiden är ca tid. Jag är ju själv hemma och barnen kanske inte somnat helt heller så 20.00 går utmärkt.
    Jag hoppas också att ni kommer. Som jag sa kan de som vill passa på att få en visning av kläderna om man är intresserad, men det känns mest som en anledning att få er att komma och snacka lite skit

• HeddaBigBum

Jag menade inte att "skjuta ner" din visning!! Jag känner mig bara lite skyldig att gå till en klädvisning när jag bestämt vet att jag inte ska köpa något.
    Men snacka skit kan jag! Knytkalas som vanligt?

Jag tror det är dags för Luke att börja på någon gymnastik-klass/stund snart...

• JessicaåIda

Hade glömt bort(förträngt) dessa fantastiska "laddningar" som bebisar kan presetera, så det pyser över blöjkanten & in i hela bodyn & byxorna..............  snacka om kladdig unge & sen skulle ju bodyn av... över huvudet....

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • HeddaBigBum
    JessicaåIda skrev 2007-08-12 11:07:38 följande:
    Hade glömt bort(förträngt) dessa fantastiska "laddningar" som bebisar kan presetera, så det pyser över blöjkanten & in i hela bodyn & byxorna..............  snacka om kladdig unge & sen skulle ju bodyn av... över huvudet....
    Jo, de är extra trevliga...
    Luke var sån mest hela tiden. Låg han på rygg när han satte igång, då jävlar var man snabb på att plocka upp honom till "ståendes". Men jag måste faktiskt säga att Alexis aldrig haft nåt sånt ralle-bajs. Och dessutom ligger hon relativt still på skötbordet. Hon kan klaga och låga be och höfter tills hon blir en pinne, men inga volter och gummirörelser som Luke höll på med.
    Tvättmaskinen går i 120 knop hos eller, eller?
  • HeddaBigBum

låsa ben och höfter... vet inte vad jag ska skylla på. Jag ammar inte längre, och sover hela nätter. Jag är helt enkelt lite korkad...

• Maria från Bahia

Hedda: Såg det absolut inte så....inte alls! Men tänkte ju liksom träffas nr 1, kläder nr 2.
    Jag står för vin och ost och kex. Vill man ha något annat så bara ta med

• HeddaBigBum

Dagens tips:
    www.postfoto.se/asp/index.asp

Jag som väntat på "det" fotoerbjudandet. Nu kom det. Så nu är det bara att ladda upp hela mappen med favvo-bilder som jag så ordentligt och regelbundet lagt i mappen. Ehh... sista bilden jag la där var på Dinos farfar. Hmm... lite drygt ett halvår sen! Dags att gå igenom alla jädrans kort sen USA-resan. Jag tar ju en del kort också...
    Imorgon! Imorgon börjar jag!

Svar på tråden Go Fika!