JessicaåIda skrev 2007-08-02 13:06:59 följande:
Hon äter å mår bra. Lite väl mycket gaser i magen men lite gratis sömnmedel är väl inte fel
Sömn är alltid bra. Jag läste någonstans nyligen att en stor del av befolkningen lider av sömnbrist. Jag tror jag tillhör den gruppen. Nog för att våra barn kan vara nattugglor, men jag skulle absolut kunna gå och lägga mig tidigare själv. Innan midnatt lägger jag mig aldrig... Och har man barn som vaknar 6-6:30, då blir det inga 8h hur man än vrider och vänder på det. Och summerar man alla timmar sömn man missat de sista 2½ åren... då skulle jag nog behöva mer sömn än Törnrosa!
Någon som varit ute och shoppat barnskor på sista tiden? Några reor någonstans?
Jag tycker Alexis har blivit så himla stor helt plötsligt! Jag kollade på henne när hon sov i sin säng igår och hur hon blev så stor så snabbt, det vet jag inte! Och alla hennes skor (hon har väl en 5-6 olika sandaler från H&M (59kr)) börjar bli för små! Och hennes gympaskor också, som hon fått ärva av Luke.
Luke har nog också växt lite under vår och sommar. Nu börjar faktiskt hans sista 74/80-byxor bli för korta! Haha!! Snacka om att vara uppvuxen under en stubbe!!

I de amerikanska storlekarna har han ganska nyligen vuxit ur 18 månader.

Det bli i alla fall billigt med kläder... de passar i all evighet!