hej hej! Hemma igen efter en snabbvisit i Dalarna. R. har varit och cyklat Mountainbike tävling så jag och Hanna har varit ivriga påhejare
Morfar var också med och cyklade en kortare variant på 3mil (R cyklade långa på drygt 11 mil och slog sitt personliga rekord i år). Gick jättebra för båda och jag tror/vet att morfar var speciellt nöjd då han ju hade hjärtinfarkten i januari i år. Stolt över båda! Kan tillägga att vi var ganska trötta igår kväll, men det är kul! Åkte hemåt mitt på dagen i dag. Hanna tycket det var lagon kul, men hon somnade efter att vi ätit lunch och sov sedan hela vägen hem. Bra med tanke på köerna som var genom stan...inge kul!
Ang. gympaskor så har vi köpt både jättebilliga och lite dyrare till Hanna. De billiga slet hon ut direkt, 2-3 veckor? de dyrare har räckt hela sommaren. Men å andra sidan har hon mest använt sina "foppaskor", men jag tcyker mig se en tendens till att de håller längre iaf. Tror att skor som man "vet" att de ska ha nästan dagligen och mkt, lönar det sig nog att köpa lite bättre kvalitet. Men man behöver ju å andra sidan inte överdriva, och köpa värsta dyraste märket för det.