• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 13:22:35 följande:
    Mary. Okej, mådde du inge bra av dina minipiller eller slutade du för att du vill ha bebis? Hoppas han fotsätter komma i dig och att det tar sig vid ägglossningen denna månad =)
    jag mår inte bra av dom..tappar lusten precis och blir torr där nere..då går de ju inte alls å ha sex :/
    jaa jag hoppas inte pillererna ställer till de för mkt nu bara hehe..
  • miiillan

vi var på tredje försöket. började tappa hoppet lite men det gick ju bra nu hmm.. ingen aning när mini är planerad. men i april antar jag

haha!! jonas vet inget än. ska ner till stan sen igen och köpa små sockar och packa in i ett paket och laga mumsig middag

• AngelicaJ

Mary: jag vet hur det är.. Jag hade ingen sexlust med mitt ex och jag hade ingen aning om vad det var. Visste inte att p-piller kunde ha de effekterna. Men jag slutade med dem för det känndes som att jag gick upp massa i vikt och sexlusten kom tillbaka, kommer aldrig använda piller igen. Får se vad de blir för preventivmedel efet graviditeten.

Jaj. Jag kunde inte låta bli att berätta direkt, ville också göra nått sånt där mysigt. Men jag bara gick in till honom å grät, han visste inte att jag hade testat så han undra vad som hänt och jag kunde inte hålla mig :P

• miiillan

haha!! jag antar också att jag kommer börja gråta sen när jag berättar eller när han öppnar paketet

• MariaOMarkus

jaj86 - vilken överrraskning han kommer få när han kommer hem =)

jaa de gäller och ta de lungt bara så bordse de ju gå.. hehe =)

ANgelica - jaa precis..det är ju bara jobbit och inte ha lusten framme.. nej de finns ju annat man kan ta men jag vill inte sätta in nån grej i armen lr så..vi får se..

• miiillan

Marylicious: haha!! han lär få en chock så roligt!!!

vi ska ha två kompisar hit ikväll och spela guitarrhero och buzz. funderar på att säga. fast vänta med de på jobbet om jag kan jag menar, visst saker kan hända med OM det händer så vet ju folk varför man mår piss. haha!! tror inte jag klarar av att vara tyst heller, är ju så glaaad!! och folk kommer se plusset här på sidan.

• MariaOMarkus

jaj - du borde ha en kamera framme och ta kort på hans min,som ett minne hehhe =)

Berätta om du vill,det är ju en stor grej i erat liv som nmi vill dela med er av

• TheLove
    Grattis Jaj!!! Vill också ha ett plus! Både jag och killen vill!
  • AngelicaJ

Jaj, vet du inte när du hade din senaste mens? Första dagen i sista mensen, för då kan du ju räkna ut det.

• miiillan

Lovelyy: Tack!! är överlycklig!! men har inte riktigt fattat det än

AngelicaJ: senast var 5 juli. men mensen har hoppat lite så vet inte när jag hade bim denna månaden.

Marylicious: ja!! det är en stor och underbar sak som jag inte kommer hemlighålla speciellt länge.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn