här kommer det inte in gräshoppor men i förra veckan hade vi en otroligt stooor spindel här inne, ja oki jag såg den inte för min make är smart nog att inte säga nått förens den är borta men efter vad han har berättat så har jag förstått att den va stooor, Christoffer fick syn på den på köksgolvet (han hatar spindlar, iaf stora) insåg att den sprang så fort att han va tvungen att ta den på en gång annars skulle han tappa bort den så han sätter foten på den, grejen va bara att när han lyfte på foten forsätter spindeln springa.. det lät nästan duns duns duns...
som tur är han christoffer trampa till igen, hårdare den gången så den dog, sen gick han o hämpta papper o torka upp den, jag stod hela tiden i vardagrummet o pratade med honom men slapp se, märkte inte ens vad han höll på med haha..
men iaf jag har då aldrig sett en mördarsnigel på en dörr men bara för att du skrev det AnkFisk så satt en på balkongdörren nu när jag skulle ut o hämta in tvättställninge, urk va äckligt va gör den där... bläää