• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

är jädrigt trött på det här klibbiga vädret oxo kan det inte komma massa åska o blixt o dunder så det blir bättre sen...

noodle: hur går det med syskonvagnsletandet?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • noodle

beccagrodan jadu, det går framåt iaf :) Har sålt vår singelvagn så nu ska jag väl börja leta på allvar. Har kommit fram till att jag nog vill ha en emmaljunga och att det inte måste vara svängbara hjul fram eftersom det ändå kommer vara vinter (och svängbara hjul är ju mest jobbiga på vintern). Lite jobbigare dock att gå i affärer med, men de blir så himla dyra oxå om det är svängbara hjul. Hehe så egentligen har jag inte kommit fram till så mycket mer ;)

• BeccaGrodan

noodle: haha oki! jaja ett steg i rätt riktning eftersom du sålt en vagn iaf ;)

• noodle

Jo ett litet steg framåt iaf ;) Felix pep lite när vi körde ut vagnen stackarn. Fast han har ju inte åkt i den på jättelänge.

• Kickans mamma

Jag tyckte svängbara hjul funkade toppen använde ju min några gånger sept- jan men de var stora iof

• BeccaGrodan

kickansmamma: ja svängbara känns som ett måste på en syskonvagn tycker jag, har det på min "vanliga" nu o gud så mycket smidigare det är....
    vad har du/hade för syskonvagn?

• Oltine

Hej hallå i stugan!

Inte pratat så mycket i den här tråden än, men ska öra ett försök till det nu

Tänkte bara höra mej för om någon av er vet vart "barnens djungel" ligger någonstans?
    Är inte hlt hundra på att det hette så men jag hörde några på tåget prata om att dom vart där, och barnen lekte och skutta tills dom inte orka mer. (skulle vilja att min agnes få skutta omkring mer än bara här hemma i soffan )

OM nån vet så skriv gärna

Agnes Cecilia Diamond 051021
  • Leia07

Oltine: Barnens Djungel ligger i Arlandastad såvitt jag vet.

• gympatjej

Hej hej!! Vi har vart på semester i ca 3veckor nu, men nu kommer jag nog bli lite mer aktiv igen!!

Prinsen har fyllt 1 år och har nu också tagit sina första steg.
    Några steg tog han före 1 års dagen, men han har inte vart så intresserad av att öva. Idag tog han dock 7 steg!

Svar på tråden Sollentunamammor!!