noodle --> Vi har en Emmaljunga och när den funkar så är den finemang men behöver man service så ska man nog vända sig till nån annan fabrikör. Vår vagn blev 5 veckor försenad och när vi ville ta kontakt med dem för att höra vad det var som tog sån tid fick vi veta av återförsäljaren (Barnens Hus) att Emmaljunga inte pratar med privatpersoner. Så alla klagomål vi hade fick vi ta med dem och sen fick de föra dem vidare till Emmaljunga. När vi väl fick vagnen var de svängbara framhjulen tröga, bakhjulen vobblade och det fanns ett hål i ett av metalstagen. Vi skickade den på service och fick tillbaks den utan nån utförlig beskrivning av vad de fixat och så hade de glömt en del till ett av hjulen. När vi sa det till Barnens Hus som påpekade det för Emmaljunga skickade de delen hem till oss. När vi öppnade kuvertet så var det fel del. Det hela slutade med att Barnens Hus gav oss en av deras delar från ett av skyltexemplaren... Så Emmaljunga har jag inte mycket till övers för. Till och med Barnens Hus tycker att de är knepiga att ha att göra med...
dulia --> Oj vilka fina tårtor! Vad duktig du är! Så där fint skulle jag aldrig kunna göra. Och kunde jag det så skulle ingen få äta dem. Bara titta på dem