Suck nu orkar jag inte med Noel längre.. Hoppas han är snäll tills hans pappa komemr hem om typ 20 minuter och att inte han är dötrött då och vägrar ta honom..
Till att börja med har han blivit skitbesvärlig på skötbordet, när vi kom hem och skulle byta blöja vände han sig til mage 4 gånger, till slut satte jag på blöjan när han låg på mage men det är ju lite bökigare... Skulle jag inte ha massa vanliga blöjor på lager här hemma skulle jag konvertera till up&go nu!
Sen åt han, och sen jag och då var han ganska glad och snäll. Närmare 18 började det bli dags för en till vila och efter ett tag somnade han, men så fort jag la ner honom i sängen började han gallskrika.. Började om igen och till slut somnade han igen men samma sak en gång till.. Sen vägrade han somna igen.. Men det är klart, när man är 7 månader räcker väl 40 minuter vila om dagen? Suck...
Dessutom blir man ju helt misshandlad, för när han ska somna i famnen (han somnar inte i sängen) ska han ju nypas och rivas och knåda en på halsen och slåss och ha sig...
Så nu lessnade jag och satte honom på lekmattan i vardagsrumet och där sitter han nu och pysslar med sina saker.. Och jag orkar inte gå dit..
MEN jag hade trevligt idag, tack för det!