• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • noodle

Oltine jag har en son född 05 :) Men tror större delen här har småttingar.

• Oltine

haha är så ego att jag totalt missa att du skerv det

• Mondino

Siljelin: Jag var å provade mamma-barngympan igår och jag tyckte att det var helt okey. Skönt att kunna få ha med sig Theo in i lokalen så man kunde finnas till hands. Jag har inte provat barnpassningen än (dom måste vara 3 månader), men om ett par månader tror jag att det kommer kännas okey mentalt att lämna honom på barnpassningen och då finns det ju ett riktigt bra utbud av träning. Jag kommer nog att träna minst 2 ggr i veckan sen på dagarna, så skulle vara jättekul att ha lite sällskap!! Framförallt gillar jag spinning.. men ska gå på andra pass oxå för att hålla musklerna igång.
    Oltine: Om du kikar in i vår fika-presentationstråd så finns det nånstans i mitten en lista på alla som är inne här ibland med info om allas barn och deras ålder. Själv skippade jag att skriva i att jag har 2 större barn, för kanske en 13 och 14 åring inte är så intressant i sammanhanget .

• Krodan
    Siljelin: Jag är helt för att du börjar på sats För då kan du gå på pilates med mig torsdagkvällar och lördag fm Jagh ar däremot aldrig testat barnpassningen men tycker att de verkar väldigt seriösa och kan nästan tänka mig att testa lämna AThena där, men inte känsliga Angelina

Oltine: Jag har en som är född maj 05, men jag är ganska dålig på att vara aktiv
    Angelina och Athena är mina sessor
  • strojes

Ni som tränar på SATS vad kostar ett träningskort där? Kostar det sedan extra om man vill ha hjälp med ett personligt utformat program?

• Mondino

Jag är så lyckligt lottad så jag har fått ett årskort av min svärmor men tror att det kostar typ 500/månaden om du väljer att bara träna på ett speciellt sats-ställe. Står på deras hemsida att det ingår 3 personliga träffar per år. Gå in å kolla på deras hemsida, det står massa bra information där:
    www.sats.se

Jag fick med mig 2 st "prova på" biljetter igår, kanske Siljelin och Maria R vill hänga med å prova nån onsdag? Är det nån mer som vill hänga med så tror jag att man kan bara kan säga till i receptionen innan, att man skulle vilja prova ett pass innan man bestämmer sig för medlemsskap.

• Krodan
    Skydiver: Det kostar 475:-/mån på sats väsby. tilldet tillkommer medlemsacgift på 700:- Ibland har de ju specialdagar (tjejdag osv) där man slipper medlemsavgiften. Men jag vet inte om det kommer nån sån dag snart. Då ingår spceillt träningsgenomgång
  • Krodan

Just ja, det heter månadskort, men man förbinder sig att köpa månadskort under minst ett år. Däremot behöver man inte förnya medlemsavgiften per år, plus att efter ett år har man nån månads uppsägningstid.

• Siljelin

Suck, nu blev jag ju ännu mer sugen på SATS när jag nästan bestämt mig för att INTE börja. Lillmondino, jag hänger gärna med på ett prova-på-pass! Och kan tänka mig prova pilates också. Krodan, vi får väl passa varandras barn o träna i omgångar. Har ju träffat Angelina ganska mycket ;o) och även lyckats söva henne ett antal gånger efter lite barngympa på madrassen :o) Fast jag tror inte att man pallar Jessica o två till samtidigt kanske.

Svar på tråden Sollentunamammor!!