• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Camilllla

GoåGlad: Åh så spännande! Tror du det är på g på riktigt?

Becca: Vi håller oss nog mestadels hemma (eller hemma hos mina föräldrar) och myser alla tre, visst är det kul att träffa er också men vi har ju hela hösten på oss sen

AnkFisk: Ja det är ju så att det vore skönt att veta exakt vilken dag bebisarna planerar att komma... Hoppas din vill ut snart iaf

• Frediza1980

halloj! ni har säkrt träffats mycket innan och så men jag undrar om man skulle kunna få hänga på?

• AiramE

Beccagrodan: Snart kommer han hem Nu längtar du väl som bara den!?!

Goåglad: Lycka till, snart kommer ju lilla bebben verkar det som

• Modesty2000

Frediza1980: än så länge har inte den stora samlingen skett (den 19) , men det är några gäng som setts på promenader osv så du är varmt välkommen!!!

Jag har just nu mina svärföräldrar på besök...puh! Mannen tog med sig dem nu på storhandlingen så jag får andas lite...de lyckas ju jaga upp Fia så hon blir galen!!!

• 5088

Hej de va trevligt o ses idag , men kände mig som sagt väldigt seg!! Kan ha varit vädret o vätskebrist!!

• Ankan1982

hejsan
    Tack så mycket för idag det var jättekul att träffa er. hoppas ni vill göra det igen

• Frediza1980

modesty2000: tack så mycket då hänger jag gärna på den 19, om det är ok för er andra så klart!

BeccaGrodan
    Dulia
    Siljelin
    5088
    Modesty2000
    noodle
    Ankan1982
    frediza1980

• BeccaGrodan

fredriza: såklart det är, alla är välkommna, ska bli trevligt :)

AiramE: ja jag längtar som en t ok... fick ett sms tidigare idag fårn honom "53 mils längtan, nu kommer jag"

har fyllt dagen med massa att göra, lunch hos min mamma sen födelsedagsfirande hos min pappa o nu ska vi snart iväg till en kompis på middag... älsklingens tåg kommer in 21.30 till centralen... härligt :)

camilla: oki doki.. jag skulle nog bli tokig om jag bara träffade christoffer 4 veckor i sträck fast just nu längtar jag som en toook :)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Ankan1982

hej hej, ska bli kul att träffa er på torsdag vilken tid blev det?

• Ankan1982

kan man ge en 2åring "vuxenvälling"? typ godmorgon

Svar på tråden Sollentunamammor!!