• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • AnkFisk

GoåGlad: Grattis till sonen!!!! Men vilken förlossning! Öppen 10cm så där hux flux, det är inte dåligt jobbat
    Skönt att ni mår bra, trots blodsprut och allt

• Ankan1982

När tror ni att ni kommer göra en sån där träff igen? Jag vill gärna följa med

• Dulia

Jag instämmer med föregående talare om att det var väldigt trevligt idag. Och alla var så normala, inga 50-åriga gubbar eller yxmördare Vi får göra om det snart

• Maria R

Grattis GoåGlad! Visst är det skönt att allt är över! Elletr är det kanske nu det börjar

Och ÄNTLIGEN har vår lille kille kommit också! Tolv dagar över tiden tror jag bestämt att det blev. Men i tisdags bestämde han sig efter att min BM gjort en hinnsvepning, vad det nu är. Satte igång förlossningen gjorde det i allafall. Vi åke in till BB vid halv elva på tisdag kvällen och kvart i ett natten till onsdag vart han född. Så det var ju en ganska snabb förlossning det också, men det hade jag räknat lite med eftersom han storebror också kom snabbt.

Så nu är vi hemma igen, storebror har fått träffa lillebror och jag hoppas att jag nån gång kan följa med er på nån fika träff

• AnkFisk

Maria: Grattis till er kille!!!
    Jag ska till bm imorgon, jag kanske ska be henne svepa lite så jag oxå får fart på min bebis?

Tolv dagar över är lång väntan! Vad skönt att förlossningen gick snabbt istället!

• Nisa

Är inne och snokar i tråden :). Är oxå en Sollentuna-mamma som blev tipsad om tråden av AnkFisk.

Grattis till GoåGlad samt Maria R! Själv går jag och väntar på att min bebis ska komma ut. En vecka kvar till BF. Var spännande att läsa GoåGlads berättelse och det känns lite overkligt att jag snart är där...

• Siljelin

Tack för en trevlig träff.

Helt ok om min bild hamnar i nåns blogg.

Jessica är också skittrött efter dagen men för henne yttras det som en helvetisk kväll när hon (citat nån vi-föräldrar-bok) är "för trött för att äta och för hungrig för att sova". Hon vaknar gång på gång och är otröstlig, sover bara i famnen och knappt det (är väl som vanligt, med andra ord, fast mycket värre). Just nu kämpar sambon med nappen som hon hatar, snart blir det väl min tur igen.

Nån mer som är sugen på promis i morgon så kontakta mig. Det blir vid 13-tiden på Järvafältet.

Svar på tråden Sollentunamammor!!