Oj vad det skrivs här i tråden. Kul med aktivitet!
Goåglad, vål lillkille, prel. namn Svante, har också ont i magen som det verkar. storebror Sam hade ju också det men inte så här ont, Svante skriker varje kväll mellan tio och ett,och sedan sover han jätte oroligt. BVC tipsade mig om napp, jag har tidigare inte varit nån napp fantast, men nu testade vi i alla fall, och vilken skillnad. Det blir ju lätt en ond cirkel av ätande för dom där små, dom har ont, äter för mycket, får ännu ondare, äter ännu mera osv... Svante har velat äta minst en gång i timmen under hela dygnet, annars har han skrikit som en spädgris, men nu har han siovit själv i tre timmar med napp.
Dulia - jag ser inte fram emot att var ensam med mina två kan jag ju säga... Sam har inte blivit svartsjuk än, men jag kan tänkamig att han blir det när pappa börjar jobba igen. Och oavsett om han är svartsjuk eller ej kräver han ju en hel del stimulans. Hittills har vis löst det med att min sambo och Sam bor på lekplasten så han är riktigt utmattad på kvällen och inte orkar ställa till med så mycket. Men det kommer ju knappast jag orka sen.... Vad har vi gjort, skaffat TVÅ barn
Men dom är ju väldigt söta båda två