• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Dulia

Siljelin, kan vi inte bestämma tid och plats nu och skriva upp den i andra tråden?

Hej och välkommen Nisa

• AnkFisk

Siljelin: Det låter inget kul med en övertrött liten tjej. Min dotter reagerar också sådär. Hon sover jätteoroligt när hon är utmattad och när hon var bebis blev hennes sömn ännu sämre än vad den redan var om vi utsatte henne för för mycket intryck på en och samma dag.

Hoppas det lugnar sig lite för er till natten!

• Siljelin

AnkFisk, tack för omtanken. Just nu är det tyst där inne och jag har precis duschat och ska in o kolla läget. Får se om sambon sover eller om han sitter lutad över spjälsängen med lillfingret i tösens mun...

• GoåGlad

Hej allihop och tack för alla gratulationer! Stort grattis till MariaRGlad. Låter som ni hade en trevlig träff oxå. Bara vi orkar kommer jag o Isac med oxå. Jag har förresten lagt in några bilder på honom i galleriet. Allt går så fantastiskt bra. Han sover o äter och är ännu så länge mycket nöjd med livet utanför magen. Jag har dock väldigt ont i svanskota o av alla stygn men klarar mig tack vare värktabletter o min fantastiska man som servar mig med allt.

Vi hörs vidare. Nu ska jag njuta av att titta på min vackre son. Glad

• Frediza1980

Grattis MariaR och goåglad!!!

• Krodan
    *läser i kulisserna*

Siljelin: Tar hon inte napp, eller vill ni inte att hon ska ha?

Grattis till nya bebisar Maria och Goåglad
    Angelina och Athena är mina sessor
  • Leia07

Grattis GoåGlad och MariaR till era nya små familjemedlemmar! Det är nästan så att man blir sugen på en till ;).

Tror tyvärr inte att jag och Leia kan följa med den 30:e heller :(, även om det hade varit väldigt kul att träffa alla. Sambon har semester så vi kommer nog inte att vara hemma då.

• AnkFisk

GoåGlad: Aj ja, svanskotan hade jag också grymt ont i efteråt och det satt i i flera månader efteråt! Inte för att det behöver bli så för dig *s*, men jag vet hur det känns och det är inte kul!

• BeccaGrodan

Maria: GRATTIS till sonen, härligt att han äntligen är här...

Nisa: välkommen kul med ännu fler i tråden...

promis i morgon funkar inte för mig tyvärr men jag la in i andra tråden om ny träff den 30:e så skriv upp er ni som vill o kan... va jätte trevligt att ses idag!

nu ska jag sova, gick iofs o la mig för länge sen men fastnade utan att somna med tvn på o sen vaknade Alvin o ville äta o nu sitter jag här

Att man kan älska någon så mycket så fort!
Svar på tråden Sollentunamammor!!