• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • AnkFisk

Becca: Kan förstå att Alvins ögon blev stora när han fick syn på pappa! Om 2 veckor är länge för oss måste det ju vara en evighet för våra små pluttar!!

Skönt att han är hemma nu!

• Dulia

GoåGlad, Grattis!!!

Ankan, 5088 och noodle, trevligt att träffas och få ett ansikte på dom man pratar med Lite extra kul att jag och noodle var med i samma föräldragrupp på MVC under sommaren -05

Dagar som denna funderar jag starkt över om det verkligen var en sån bra idé att skaffa barn så tätt. 10 år emellan hade nog varit bättre så man iaf varit säker på att det stora barnet sover ordentligt och kan klara sig själv lite Vi är redan redo för att gå ut och leka och för att jag inte ska somna så är det nog bra att komma ut lite.

Studier har jag redan klarat av men jag tror ibland att jag får lite studieabstinens och jag tror att jag ska försöka läsa lite kurser till våren. Dom åren jag gick på högskolan var i och för sig fattiga men rätt så sköna och slappa. Tentastressen var det enda som var riktigt jobbigt.

• Dulia

Jag fixade en till tråd, länk finns i ts

• Camilllla

GoåGlad: Åh så härligt, grattis!

Becca: Ja vem vet, om 2 veckor kanske vi är helt less på varann här hemma
    Kan tänka mig att det blev både roligt och konstigt för Alvin med pappa hemma! Tyckte Christoffer att han hade växt mycket och så?

Dulia: Jag är tvärtom, en del säger ju att det var så skönt och slappt att plugga men jag tycker bara det är jobbigt...
    Jag skulle ju gärna vilja ha 4 barn, av den anledningen att vi isåfall skaffar nummer 3 när de andra är 6-8 år, för 3 småbarn verkar lite överkurs.. Men samtidigt så är jag osäker på om vi vill ha 4 barn och då vill jag inte att 3:an ska bli alldeles ensam där på slutet.. Hur ska man göra?

• Ankan1982

Gud va kul för GoåGlad ska bli kul att höra hur det gick

• BeccaGrodan

camilla: sen träffar jag ju christoffer mycket hela året efteresom han pluggar så det är väl kanske därför jag kännern så, johan jobbar ju rätt långa pass oxo så det är klart att ni  vill ses så mycket det går.. men jag tror ändå att jag skulle bli iaf liiite tokig
    Christoffer har inte hunnit träffa Alvin super mycket men jo visst tyckte han det hade hänt en del, inte så mycket växtmässigt i kroppen för det har det inte men han "pratar" annorlunda, sitter stadigare o är mer aktiv än när Christoffer åkte o det märkte han...
    Christoffer hade körlektion 10.10 o Alvin vaknade 7.15 och somnade om igen vid 8.30 så de har inte hunnit busa så mycket än... men snart så

dulia: bra med nya tråden

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Modesty2000

13.00 alltså! Ska kolla nya tråden nu! Har varit till läkaren idag för att kola mina värden för min sköldkörtel...äter Levaxin men har senaste tiden varit onormalt trött o seg och ALLT kan väl inte skyllas på att man just fått barn???

• noodle

Cas: hehe här är en till som inte vet vad hon ska bli när hon blir stor ;) Växlar mellan en dag till en annan, en dag vill jag bli banarbetare (tågräls o sånt skit), och nästa trädgårdsmästare :D

Beccagrodan var alvin blyg för pappa? Vet att när sambon varit borta ett tag så blir alltid felix lite blyg när han kommer hem, och nån gång när han var mindre började han störtgråta en gång :)

ÅH godåglad grattis!!! :)))

Dulia ja världen (sollentuna) är inte så stor ibland :) Vad läste du på högskolan?

Svar på tråden Sollentunamammor!!