Go kväll alla Sollentunamammor.
Skrev prel upp mig på träff-listan. Isac är ju som sagt bara 2v då men är allt ok och jag har ork i benen så kommer vi gärna.
Oj, vad mycket tankar o funderingar det är som snurrar i huvudet på en när man fått barn. Det går ju inte en sekund utan att man undrar om man gör rätt eller fel, mår han bra eller dåligt, är han hungrig eller mätt, ont i magen eller inte...? Ja, ni känner säkert igen er.
Jag tycker jag bara hinner amma Isac så antingen kräks han eller så bajsar han massor, och sen är det ju bara att amma igen. Fattar inte hur han hinner få i sig nåt?? Är det vanligt att dem kräks o bajsar hela tiden. Det verkar som att han stundtals har väldigt ont i magen. Hela han dras ihop och ibland ger han ifrån sig små skrik o sen kommer det antingen en rejäl spya eller bajs. Kan man amma dem för mycket när dem är så små? På BB sa dem bara att jag skulle amma honom så fort han gav tecken på att han ville suga.. och det har han ju fått göra oxå.
Ja ja det är säkert inget att oroa sig över men huvudet snurrar ju av funderingar. I morrn kommer i alla fall Bm på hembesök så vi får väl fråga henne allt.
Go kväll!