BeccaGrodan --> Ha ha ha!! Fan vad kul! Både jag och Jörgen skrattade högt! Så hälsa Christoffer att han är källan till stor munerhet här i Viby

Jörgen pratar ibland i sömnen och det roligaste var när vi var ute på en kompis landställe och festade. Vi skulle sova över och alla hade druckit mycket mycket alkohol som man gjorde när man var 18, 19. Helt plötsligt var Jörgen i alla fall borta. Jag letade överallt men han var spårlöst borta. Jag försökte rnga hans mobil flera gånger och tillslut svarade han. Konversationen gick ungefär så här:
Jag - Var är du???
Han - Jag är hos Johanssons.
J - Va??? Vilka är det???
H - Meh... jag är hos Johanssons och installerar kabel-tv (han extajobbade med det då) och jag vill inte att du stör mig när jag jobbar.
J - Skämtar du eller??? Har du åkt från festen för att installera kabel-tv kl 3 på morgonen? Vad fan snackar du om???
H - Camilla, jag måste sluta nu om jag ska hinna bli klar med det här idag.
J - Du är ju dum i huvudet!!
Var är du nånstans?!
H - *klick*
Han la på. Jag blev allt argare och var så arg att jag inte kunde ringa. Så Micke, hans brorsa, ringde upp honom. Och till honom sa han samma sak. Han var hos Johanssons och installerade kabel-tv och kunde vi vara så snälla och sluta störa honom...! Till slut hittade vi honom. Han hade gått och lagt sig i den gäststuga där han och jag skulle sova. Där låg han och sov med mobilen i handen. Suck... vilken kille jag har...