• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

camilla: näe det va ju tur att han inte va vaken annars hade man ju undrat lite haha.. kul att man kan roa er med makens fina små kommentarer.....hehe jag skrattar fortfarande när jag tänker på det för det lät så kul...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Krodan

Hoppade in lite snabbt stora tjejjen började på dagis idag igen efter sommaruppehåll, skönt med lite rutiner Och skönt eftersom pappan jobbar så mycket!

Det gick bra igår, lite onödiga kommentarer från tanten, men överlag ok ändå

Jag får mycket tid, eller vad man ska säga. Mike jobbar typ jämt, men nästan all tid som är över satsar vi på mig just nu, för jag har vart helt slut efter en aptung vår. Så tidsmässigt ska jag inte klaga

Fick värsta chocken när jag läste att cambo var 27 år, jag tänkte att du skrivit fel sen insåg jag att jag fyller ju faktiskt 27 i dec jag med Scheisse vad hände med åren

Angelina och Athena är mina sessor
  • Leia07

Krodan: Håller med dig, var tog åren vägen?! Fyller också 27 i dec, men tycker inte att det var särskilt länge sedan jag var 18 ;).

• Krodan
    Leia: Jag var övertygad om att jag fyllde 26 i år jaja bara att bita ihop Var 23 när jag blev gravid med Angelina och sen har tiden stått stilla för mig, men inte resten av världen va
    Angelina och Athena är mina sessor
  • Armino
    Krodan --> Jag vet! Vi är närmare 30 än 20 Gråter Men man är ju så gammal som man känner sig. Det betyder alltså att jag pendlar mellan 128 och 3. När jag inte fattar vad 14isarna på linjerna på mitt jobb pratar om känner jag mig som 128. Och när Armica spyr, bajsar och skriker samtidigt känner jag mig som 3 och vill bara lägga mig på golvet och sparka och skrika Räcka ut tungan Kommer du med till "Mamma-festivalen" i Edsbergsparken idag? Glad
    Bränt barn luktar illa.
  • Kickans mamma

camabo Jag är 26 bor på malungsvägen vet inte om jag skrivit det. och som jag skrev innan är ju mina barn 2 & 3 år.

• AnkFisk

Hej alla mammor!
    Gud vad ni skriver!! Roligt att det är fart i tråden, men jag känner att min tid inte räcker till just nu för att lusläsa alla inlägg

Tack för alla grattis!!! Ja, hon hade bråttom ut, lilla tösen, men så här i efterhand, när jag vet att jag hann fram och allt, var det bara skönt att det gick så fort!

Spräckte svanskotan gjorde jag inte, men knäckte den typ. Eller den blev nog intryckt. Jag vet inte exakt vad som hände, men ONT gör det i alla fall!

lillmondinos mamma: Jag måste bara få lova tt fnissa lite åt ditt inlägg där du missade en bokstav i mitt nick. Det blev Ankfis istället för AnkFisk! Det var verkligen klockrent för min humor!

• Mondino
    AnkFisk skrev 2007-07-30 16:29:22 följande:
    Hej alla mammor!Gud vad ni skriver!! Roligt att det är fart i tråden, men jag känner att min tid inte räcker till just nu för att lusläsa alla inlägg Tack för alla grattis!!! Ja, hon hade bråttom ut, lilla tösen, men så här i efterhand, när jag vet att jag hann fram och allt, var det bara skönt att det gick så fort! Spräckte svanskotan gjorde jag inte, men knäckte den typ. Eller den blev nog intryckt. Jag vet inte exakt vad som hände, men ONT gör det i alla fall!lillmondinos mamma: Jag måste bara få lova tt fnissa lite åt ditt inlägg där du missade en bokstav i mitt nick. Det blev Ankfis istället för AnkFisk! Det var verkligen klockrent för min humor!
    Hahaha.. det var ju inte meningen, fort men fel.. men lite roligt blev det ju (H) Flåt!!
    Håller på och tränar upp mig att skriva med en hand då man väääldigt ofta sitter och ammar med en 1-månaders bebis (1 månad, bra att jag kom ihåg att han är en månad och inte som idag på träffen, där kläcker ur mig att han är 2 månader.. shit, gissa om gröt i huvet, snart vet jag inte hur man sätter i pengen i kundvagnen heller säkert...) och därför har datorn i knät som tidsfördriv.

Tack för en trevlig träff idag, det var väldigt trevligt och kul. Tog eeeendast 10 minuter att torka av allt äckligt fågelbajs från däckena på vagnen innan jag kunde ställa in den i bilen.
    För er som inte var med idag, så har vi samlat in mailadresser och mobilnummer så att om det blir ändringar i sista stund som det blev idag så kan vi nå varann. Ni kan skicka ett privat meddelande till mig med alias, riktigt namn, mailadress och mobilnummer så lägger jag till er i sändlistan så ni är med i sammanställningen. Fixar det under morgondagen så har alla chansen att hinna meddela sig (verkar som dom flesta iaf är inne nån gång om dan)
  • Armino
    Tackitack för en superkul dag hörni!! Jag hade jättekul. Och Armica också. Det var bara på hemvägen som hon bestämde sig för att skrika hela vägen hem. Och det blev ju inte bättre av att busschaufören började gasta om att man inte får äta glass på bussen (vilket jag gjorde). Men jag gav honom en jävlas-inte-med-mig-för-mitt-barn-skriker-och-jag-tänker-ta-hand-om-henne-nu-blick. Då blev han tyst. He he he... så ska de tas...

När ska vi ha nästa träff då?
    Den smala vägen går långt, den som vinglar går längre.
  • Issa98

Hej Tjejer och tack för en jätte kul träff i "Edsbajsparken" Hoppas att ni hade kul på Öppnis sen. Träffas gärna igen snart!

Svar på tråden Sollentunamammor!!