• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • noodle

Oj, grattis AnkFisk!! :) Spräckte svanskotan!?! Kan man göra det vid förlossning? AJ!

Camabo haha skoj kille du har ;) Kul att han höll exakt samma samtal med dig och brorsan.

Beccagrodan ah en till woware, här sitter sambon också och spelar ;)

• BeccaGrodan

noodle: aha minsan.. jo jag spelar oxo fast det vart mer innan plutten kom, maken spelar ju mindre nu oxo men jag har så mycket annat jag vill hinna göra när Alvin sover så det blir inte så ofta längre men ibland så :)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • noodle

Beccagrodan Ok, ja det minskade ett tag här också men nu har det ökat igen. Får väl hoppas att det minskar lite när nästa barn kommer också ;)

• Kickans mamma

Hoppar in här söker Viby föräldrar Bor själv i Viby och söker nya vänner. Har en dotter på 3 år och en son som fyller 2 år i sept.

• BeccaGrodan

noodle: ja annars får du väl slå näven i bordet o säga åt han att inte spela så mycket... här spelas det när Alvin sover o allt annat som behöver göras har blivit gjort, vi har haft några diskusioner om just spelandet några gånger o nu funkar det hur bra som helst... men det är väldigt beroende framkallande det dära spelet så man får se till att hålla det i shack....

• noodle

Beccagrodan ja det är nog inga problem, sambon är väldigt bra på att lyda mig ;) Haha nä, men vi har också diskuterat spelandet så han är helt medveten om att det inte får ta upp allt för mycket tid.

• BeccaGrodan

noodle: det låter bra det... eftersom jag spelat väldigt mycket själv så vet jag hur otroligt lätt det är att försvinna in i den dära världen men nu har vi det under kontroll

urk jag borde gå o lägga mig, det är min natt i natt med att ta Alvin så risken finns att sover jag inte nu får jag inte sova så mycket i natt för när han väl vaknat första gången så brukar det kunna bli ett gäng gånger till... jag kanske ser ut som en zombi i morgon när vi träffas men då vet ni varför

• Armino
    Kickans mamma --> Jag bor i Viby! Häng med imorgon vettja! Vi ska ha mamma-träff i Stinsen kl 13 och då kommer det fler Viby-bor. Samt annat löst folk från S-tuna
    Bit aldrig given häst i munnen.
  • Armino

WoW... fnys... Sims 2 är det som gäller! Det kan jag sitta med i timmar. Eller kunde. Innan Sköldpaddan kom till världen. Nu har deras värld stått still rätt länge. Så jag måste tillbaka snart så det blir lite liv och rörelse där

Blod är rödare än vatten.
Svar på tråden Sollentunamammor!!