• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Issa98

läser allas inlägg om tidsfördelning och inser att snart är man där igen...
    Bra att bli påmind så här några veckor innan så att man är rak med vad som gäller och kan stå på sig om sin "egen tid" redan från början. Tack tjejer!

• 5088

Aja vi får försöka o komprimissa o lösa de hela... De e ju liksom inte direkt kris. Sedan har vi ju faktiskt en bärbar data till om de skulle va så båda villspela surfa samtidigt!

• Kickans mamma

varför är inga sollentunaföräldrar i lekparkerna?? jag letar febrilt kompisar i närområdet men inga barn är ju ute och leker vad gör folk??!?! vart ska man hitta folk att umgås med?

• Dulia

Vad ni skriver!!! Har ni inga barn att ta hand om? Jag har inte ens så mycket tid så jag får sitta på toaletten själv längre utan allt jag gör sker ständigt med minst 1 barn närvarande.

AnkFisk, grattis till dottern!! Vad bråttom hon hade då!! Tur att ni iaf hann fram till DS.

Kickans mamma, finns det några bra lekparker i Viby?

• Armino
    Kickans --> Jag bor på Soldatvägen. Har en dotter på två månader som heter Armica. Första barnet. Själv är jag 27. Du då?
  • Armino
    noodle skrev 2007-07-29 21:39:13 följande:
    Camabo det är inte så att ni behöver fler på ert jobb? Skulle gärna kasta ut jobbiga typer på telefon ;)
    Jo vi behöver faktisk fler operatörer. Men chefen är på semester och kommer inte tillbaka förän i september tror jag. Men jag lovar att nämna ditt namn när jag träffar henne Flört Ja, det är faktiskt skönt att få slänga ut folk utan att ange anledning, skälla ut människor som är dubbelt så gamla som en själv och bryta sönder små 14isars lögner om sin ålder i små små bitar. Moaha ha ha ha!!!

Jag är glad att Jörgen inte spelar nåt speciellt på datorn. Han har istället en förmåga att påbörja små projekt runt om i och utanför lägenheten som lätt överges efter nån/några veckor. Vår stationära dator ligger i bitar för det är nåt som ska läggas till eller rengöras eller nåt, det står ett plaströr med nån vätska i i klädkammaren som skulle användas till vattenkylning till datorn, plåten ovanför köksfläkten är borta för den ska "fixas till" innan den kan sättas upp... Listan kan göras lååång. Så var glada ni att era respektive sitter framför datorn och inte kan ställa till med en salig röra i lägenheten. Fast det kanske de har tid med i alla fall...? Jag vet att Mattias har tid i alla fall. Eller hur, 5088...? Cool
    Boken är en bra vän även när den vänder ryggen till.
  • CaS

Oj oj, har inte varit inne på ett tag! Men tänkte ev haka på träffen imorn, måndag. Barncafet på stinsen eller? kl 13?

• CaS

Oj oj, har inte varit inne på ett tag! Men tänkte ev haka på träffen imorn, måndag. Barncafet på stinsen eller? kl 13?

• Camilllla

AnkFisk: Grattis! Det var verkligen raketfart på den förlossningen, men tur att ni hann in och det slutade bra

camabo: Frågan är ju vad de har för tankar om våra killar egentligen om de tror att de är så lättpåverkade..?
    Nja jag känner mig väl egentligen inte så jättebehövande av min tjejkompis men det känns ju dumt att säga nej varje gång hon vill träffas.. Så nu försöker jag bara träffa henne de gångerna jag vet att antingen han eller Johan är upptagna så jag kan vara säker på att slippa träffa honom...
    Din historia var inte heller så dålig, fast liite roligare hade det ju varit om han verkligen varit hos Johanssons klockan 3

Becca: Haha här skrattades det också högt... Var tvungen att hämta in Johan och läsa för honom... Men samtidigt är inte jag den som är mest vaken på morgonen heller

Jag är ocskå mer Sims än Wow men jag tror inte ens det är installerat på nya datorn vi köpte i april... Johan blir galen på allt mitt datorsittande utan spel Är man beroende av Tradera och FL, och försöker dessutom skriva i sin blogg ibland så tar ju det också tid...

Svar på tråden Sollentunamammor!!