noodle skrev 2007-07-29 21:39:13 följande:
Camabo det är inte så att ni behöver fler på ert jobb? Skulle gärna kasta ut jobbiga typer på telefon ;)
Jo vi behöver faktisk fler operatörer. Men chefen är på semester och kommer inte tillbaka förän i september tror jag. Men jag lovar att nämna ditt namn när jag träffar henne

Ja, det är faktiskt skönt att få slänga ut folk utan att ange anledning, skälla ut människor som är dubbelt så gamla som en själv och bryta sönder små 14isars lögner om sin ålder i små små bitar. Moaha ha ha ha!!!
Jag är glad att Jörgen inte spelar nåt speciellt på datorn. Han har istället en förmåga att påbörja små projekt runt om i och utanför lägenheten som lätt överges efter nån/några veckor. Vår stationära dator ligger i bitar för det är nåt som ska läggas till eller rengöras eller nåt, det står ett plaströr med nån vätska i i klädkammaren som skulle användas till vattenkylning till datorn, plåten ovanför köksfläkten är borta för den ska "fixas till" innan den kan sättas upp... Listan kan göras lååång. Så var glada ni att era respektive sitter framför datorn och inte kan ställa till med en salig röra i lägenheten. Fast det kanske de har tid med i alla fall...? Jag vet att Mattias har tid i alla fall. Eller hur,
5088...?