Camabo va härligt med semester! Tips på att hålla svalt är väl bara att ha tunna och luftiga kläder om några alls, ha med vatten och en handduk att dabba med om det skulle bli extremt varmt och så sunt förnuft som att hålla i skuggan :) Det går säkert jättebra!
Krodan ush blir nästan liten ledsen när jag läser om hur det blir när man får två små. Jag vill ju inte att Felix ska bli ledsen för att han får ett syskon! :( Jag vill ju räcka till för honom OCH den nya!
Godåglad skönt att du känner dig bättre :) Och oro känner man nog precis som du säger resten av ens liv för sina barn, men det blir bättre när man får in bättre rutiner och ju längre tiden går. Min sambo är den som oroar sig mest av oss två och han brukade gå och titta om Felix andades typ en gång i halvtimmen de första månaderna ;)
Beccagrodan ja säg till om du får några bra tips ;) Och tack för idag, det var jättetrevligt och skönt med lite input angående syskonvagnar. :)
Dulia haha låter som jag, i två veckor har jag antingen glömt att ringa mvc för att beställa en ny tid för kontroll lr så har jag inte kommit fram när jag väl ringt.