BeccaGroden --> Carina träffade jag en gång innan jag gick med i det där projektet på Danderyd. Hon verkade trevlig.
Jag har ett problem hör ni. På kvällarna blir Armica ofta gnällig om hon är hon Jörgen. När jag har henne på kvällarna ammar jag ju oftast och då är hon tyst (man kan ju inte äta och gnälla samtidigt

) Men när hon är hos Jörgen gnäller hon om hon sitter ned. Om han håller henne under armarna så att hon liksom "står" i hans knä går det bra en stund. Ibland får vi för oss att hon har ont i magen och Jörgen brukar göra Knä i mage-övningen. Men den får henne bara att skrika ännu mer och hon blir helt svettig av allt skrikande. Visserligen pruttar hon nog lite mer då, men jag tycker inte att det är värt det eftersom hon blir så j-la arg. Det är svårt att inte ta henne från Jörgen då. Han gör ju det han tror hjälper mest men jag tycker att det är så j-la jobbigt att höra henne skrika så förtvivlat.

Och om jag tar henne blir Jörgen sur och tycker inte att jag litar på honom och det har jag full förståelse för. Jag skulle inte tycka om ifall han kom och tog henne när jag försökte lugna henne. Just nu går Jörgen omkring med henne i bärselen och det verkar funka rätt bra. Och bara för att jag skrev att det funkade bra så började hon skrika... Naturligtvis...

Så är det nån som har några tips? Jag tar vad som helst. Jag är trött på att se henne skrika när hon är med Jörgen och höra honom gå omkring och halvt på skämt säga "Jag tror inte hon tycker om mig"...