Krodan: Vi har Titti på BVC, hade Helena nån gång precis i början och nu när vi behövde gå i Sollentuna var det Anneli tror jag hon heter, jobbar också i Rotebro.. Tycker alla de tre verkar ganska bra!
Vi frågade när man kan ge riktig mat som en hel måltid och då sa hon att man brukar se det som att en burk är en måltid, så hon snarare antog att vi inte gjorde egen mat... Du får försöka låta det den där Eva säger gå ut genom andra örat!
Jag har träffat två mvc-läkare, en manlig (som såhär i efterhand känns rätt ok jämfört med den andra) och en kvinnlig... Både jag och min bm tyckte att den kvinnliga verkade tänka lite konstigt men det ordnade sig ändå...
camabo: Har inget tips direkt men det känns som att ibland när Noel var mindre blev han lugnast av att ligga tätt mot mig i famnen och vila mot bröstet, hos Johan funkade det itne alls.. Vi lät det helt enkelt va så ett tag, Johan försökte få honom lugn ibland men sen fick jag ta honom.. Nu har han ingen favorisering, antingen är han så pigg så han inte tänker sova eller så somnar han ganska lätt på kvälen
Visserligen har han på sistone nästan blivit bättre på att somna hos Johan än hos mig... Så det jag försöker säga är att det går nog över, måste ni och orkar ni så stå ut med en lite orättvis period!
Becca: Skönt att det gick bra med Alvin inatt! Vet inte hur pass stor omställning det blir av att åka ut i skärgården, hur ni bor där och så? Innan Noel började sova i eget rum kunde han ibland sova bättre när vi var ute hos mina föräldrar än här hemma...