Camabo har egentligen inga andra tips än som redan har getts, testa att göra olika saker tills ni hittar något som funkar. Gå omkring, vagga, vyssja, sjung, lyssna på musik, hoppa, gunga, ligga på bart bröst osv. Och det är klart man fortfarande vill ha egentid fast man är mamma ;) Det är helt förståeligt!
Beccagrodan härligt att natten blev bättre! :) Det borde ju inte förstöra att åka bort bara du inte ammar. Men han kan ju ändå sova oroligt pga att ni inte är hemma. Fast såg sen att du redan bestämt dig för att inte sova borta, så då löste det sig ju :)
Krodan ja det var jag som hostade så förskräckligt ;)
Måste nog snart gå till vc, har hostat i över en månad och kännt mig lite småförkyld, men det bryter lixom aldrig ut och ingen feber. Känns ju larvigt att gå till vc bara för lite hosta, men det är ju inge bra att gå med en infektion i kroppen när man är gravid om det nu är det det är.
Idag var ankan och jag och tittade på lite vagnar och käkade lunch, väldigt trevligt :) Sambon är ute med en kompis ikväll, så jag behövde komma hemifrån lite nu när Felix har börjat få hyperaktiva ryck. Men det blir väldigt svettigt i affärerna ibland :)