• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

camabo: förstår att du blir arg, det skulle jag oxo bli, slå näven i bordet o förkara läget så får han fanimig lyssna

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Frediza1980

camabo: förstår att du blir arg, hade jag också blivit. .... ibland blir man inte så lite sur

• Frediza1980

tycker att binda fast inte låter som hen dum idé hahhahhaaa

• Krodan
    Camabo: Jag brukar säga "nu känns det som att du hajjar lite dåligt, vilket språk ska jag ta dte på för att du ska förstå vad jag säger" då brukar han förstå att dte är nåt viktigt jag försöker säga Kul att ni hade trevligt på träffen

Vi åkte till Kairo och badad, jätteskönt men angelina blev stungen av en geting på kinden. Hon vart inte jätteledsen utan mest förvånad och gadden satt kvar. sen sa hon "mamma, getingen pussade angelinas kind, dumma geting" Så går dte när man är söt sa jag
    Angelina och Athena är mina sessor
  • BeccaGrodan

krodan: kairo? låter som en lång tripp för ett bad

åh inte kul med getingar men va söt hon är som säger att getingen pussade henne

• Krodan
    Becca: Haha tog visst för givet att alla vet att "kairo" ligger i upplandsväsby
    Angelina och Athena är mina sessor
  • Armino

Tack för alla råd! Jag ska genast binda fast honom i en stol och säga "Jag förväntar mig att du hör av dig när du blir sen". Sen ska jag skriva samma sak på ett papper. Sen ska han få forma bokstäverna i lera och tillslut ska han få skriva dem själv och hitta på en saga kring dem. Då borde det ju sjunka in.

Är det nån som är bra på amning förresten? När Armica ammar tar mjölken slut väldigt fort. Hon vill liksom ha mer, men det kommer inte ut nåt. Vad göra? Och vad beror det på?

Den som spar han har men inte roligt.
  • BeccaGrodan

camabo: låt henne suga ofta så kommer produktionen ökas så det finns så det räcker...  hon kanske har en tillväxt period o behöver mer än vad som finns men om du låter henne amma oftare än vanligt i ett par dagar så  bör mjölproduktionen öka så hon blir nöjd....

Svar på tråden Sollentunamammor!!