camilla: Nej nej det va inte så jag menade men sen finns det ju folk som är mer eller mindre självständiga o jag lägger ingen värdering i det! jag menade nog mer att jag är jädrigt envis o har jag bestämt mig för att klara av nått så ska det mycket till för att jag ska rucka på det, det finns ju människor som aldrig skulle sätta sig i sitsen som jag hade i sommras, att maken jobbar borta i 14 dagar, men som sagt vi är olika alla människor o jag lägger ingen värderinge i folk som är på ett annat sätt än jag, självklart inte!!! dock blir jag lite extra glad när jag hittar någon som delar mina tankar och tycker som jag, det händer inte såå ofta
haha...
ja de där föräldrarna känner jag igen, de kan prata o prata o pratat o ungarna röjjer stället lixom..
jo det vart en pop overall pga rean, hade som jag skrev aldrig köpt en så dyr overall annars... plus att andrahandsvärdet på pop overallerna är ju så bra så då tyckte jag att jag likagärna kunnde göra det. den är i strl 80, nu har ju Alvin redan 80 i vanliga kläder men pop storlekarna är lite större o en overall blir större än en body i strl 80.. när jag provade den på honom känns det som att den borde funka till vintern...
jaha nu somnade han om här så jag ska passa på att sova lite till!