• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

noodle: ja antagligen skulle jag kunna få mer betalt, haha folk är lite tokiga så fort det står pop på grejorna jag borde passat på att köpa nått annat där på rean som jag kunnat sälja dyrare sen

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

Noodle: ja eller hur, jag tror faktsitk man skulle kunna tjäna pengar på det o tror nog redan det finns folk som gör så... varför skulle det annars säljas helt oanvända kläder på tradera lixom

• noodle

Beccagrodan sant! Så många kan det väl inte finnas som ångrar sitt köp lr får dubletter att man dagligen ser nya kläder läggas ut.

• Frediza1980

halloj tjejer! oj vad det skrivs. har svårt att hänga med, plus att jag är dårlig själv på att skriva.
    Just nu jobbar gubben, han åkte i går och kommer inte hem för än sent på onsdag kväll... saknar honom så!!! Och det gör nog Linnéa med, det fins ju ingen som är så rolig som pappa
    Tycker att det börjar bli tugnt med att han är borta så många dygn, ofta så jobbar han i 4 dygn är hemma i 3 borta 5 hemma 4 osv... hoppas på ett bättre schema till hösten.
    Hoppas att allt är bra med er andra
    kram

• noodle

Frediza ja det låter tungt! :( Vad jobbar han med (om man får fråga)?

• BeccaGrodan

fredriza: förstår att du längtar efter honom, Christoffer jobbade borta i 14 dagar i sommras o jag längtade redan första dagen, nätterna va värst, så tomt o ensamt i sängen, dagarna flyter ju på rätt snabbt när man har en liten så det funkade, du får tänka på att det är värre för honom som är ifrån både dig och Linnea...
    har din karl pluggat klart? för visst pluggade väl han förut eller mins jag fel?

• Frediza1980

han jobbar på ett hvb hem för barnoch ungdomar som blivit sexuellt utnyttjade eller misshandlade i hemmet.

• BeccaGrodan

fredriza: åh usch det måste va ett tung jobb men ett bra jobb gör han då!!

• Frediza1980

ja det är tugnt för honom han har så svårt att säga hej då... skrutten...
    ja han läste till socionom innan men käde nu på slutet att det inte var det han hade förvänntat sig av utbildningen så han ska plugga upp lite betyg och söka in till psykolog

Ja... sängen är såååå stor o tom, skönt att jag har min älskade lilla tjej

Svar på tråden Sollentunamammor!!