*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Med alla föräldraförberedande saker man ska på och heltidsjobb...hoppas jag tiden till maj FLYGER i väg!!!!
japp det får man hoppas
i veckan skall vi bege oss på fk:s info träff!! hoppas verkligen att man blir lite klokare.
Missisola : Jag försöker kämpa för att vi skall hinna med profylaxen, går du via profylaxgruppen? denn enda jag hittat i stockholm.
Godmorgon
Underbart soligt väder just nu, hoppas att det håller i sig.
I morgon går jag in i v30 (29+0) och tycker att tiden bara rinner iväg, är ju bara 10 veckor kvar
Föräldra-utbildning genom mammamia ikväll! =)
Nån mer? =)
Vad jag har sovit dåligt inatt...Såfort jag vänt på mig har det som krampat i magen, längst uppe vid revbenen, precis som att barnet legat där o tryckt jättehårt uppåt lungorna. O inte nog med det så har jag haft ont i högerhöft, har lixom strålat ända ner till foten, pulserat och ilat. Antar att det är ischias, har haft så i typ en 5-7 dagar nu...kommer bara på nätterna osso får jag träningsvärk i skinkan efteråt på dagen. Fick kliva upp kl 2 och kl 4 o gå lite för att det gjorde så ont..
Attans vad krämpor man får stå ut med som gravid...
lill linda - här är en till som sovit dåligt i natt. Vaknat av kramp i vaderna och öm i ischias. Får se det positivt att det börjar närma sig slutet
Hur var det på förlossningen igår?
Hej tjejer. Hoppas ni haft en bra helg! Igår köpte och monterade vi en säng (Brio Moon Lux) till den lille, så nu har vi börjat få till bebishörnan i vårt sovrum. Kändes stort och overkligt
Går snart in i vecka 31...
Fortfarande en månad kvar till vår föräldragrupp börjar..!
Är lite orolig för att jag inte har känt "Ärtan" på hela kvällen, natten och morgonen. Brukar ju känna hårda buffar väldigt ofta annars. Och så läste jag i "Mammapraktikan" något i stil med att "lugna kvällar framför tv´n är inte att tänka på i dessa veckor", men SÅ mycket har jag aldrig känt bebisen. Hur mycket/ofta känner ni av era små nu när det är ca tio veckor kvar?
meh: hehe skrv jag att det va igår jag skulle dit?? måste varit trött isåfall *sorry*, på torsdag e det juh vi ska dit med föräldragruppen..
Mini har levt om som tusan i helgen, och har börjat hicka flera gånger/dag...nånting jag bara känt 2 ggr innan. O nu blir det jätteofta...
Känns som att jag har en galloperande häst i magen, åker hit o dit..
Lill linda - det är jag som inte vet vilken dag det är, vet ju att föräldragruppen är på torsdagar. Lite trött och seg idag
Pyret lever om här också, vissa dagar, men ibland är det lungt hela dagen, men när jag lägger mig och ska sova får jag alltid några småpuffar på den sidan av magen som är ner mot madrassen
Usch vilken dålig dag det är idag...Kyligt och molnigt och fogarna värker.. Och våran stackars lill-tjej är hos veterinären och blir kastrerad..
Grät som en tok när vi lämnade henne, är livrädd för att något ska gå fel..
Hoppas att ni andra mår bättre!
Ska också på studiebesök till förlossningen på trosdag!
Ska bli spännande att se, och roligt att se hur sambon reagerar på lustgasen..
10 ½ vecka kvar.. Tycker att tiden bara går långsammare och långsammare igen.. Hur stå ut?