• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

har ni råkat ut för aprillskämt idag. dvs förutom allt krångel på fl.

jag lurade sambon så bra att jag var direkt tvungen att avslöja skämtet.

• Signatur

Har upptäckt att jag inte ser mina fötter längre om jag står rakt och tittar ner. Trodde bara att det hände seriefigurer

• meh

Signatur - här har du en till om inte kan se sina fötter

• mon

Har nu varit pa tillvaxtUL och pyrets vikt ligger under normalvikten med 9% och har huvudet nerat som vi trodde, far hoppas att pyret stannar sa och att tillvaxten inte avstannar ytterliggare. Borjar fa lite ont i fogarna ibland, sarskilt da jag galenspringer for att hinna med bussen, far val skylla mig sjalv! ;) Far val dra mer pa tempot for sammandragningarna kommer med an gang ocksa!

• Börnen

Har inte kunnat se mina fötter på evigheter!

TOKSPRINGA TILL BUSSEN?!?! Själv får jag sammandragningar om jag reser mig från stolen...ibland tom när jag sitter i soffan....när jag gått två steg så får jag sammandragningar som håller i sig ända tills jag sätter mig ner och vilar....räcker inte med att stanna längre bara.

• Bonanza

Tokspringa till bussen?? Är glad om jag kan gå ut i köket utan att gråta av smärtan foglossningen orsakar mig...

• mon

ja, jag ar galen och ar inte sa fysiskt drabbad av graviditeten, sammandragningar har jag mest hela tiden men de blir ju sa kraftiga nar jag springer ju!

• Missisola

Det där med fötterna...var tvungen att kolla och..jepp..inte en fot i sikte när man kollar neråt..Coolt!

• lill linda 82

Gomorron gomorron!
    Nu sitter man med frukosten igen...sambon stack o jobbade ett par timmar extra idag. Skönt med extra-timmar att ta ut sedan när skrutten är ute.
    Idag ska jag ta ta i mitt projekt att måla disneyfigurer o "sagoland" på väggarna i barnrummet... Spännande o se hur det blir!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D