*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
hoho..
har ni råkat ut för aprillskämt idag. dvs förutom allt krångel på fl.
jag lurade sambon så bra att jag var direkt tvungen att avslöja skämtet.
Har upptäckt att jag inte ser mina fötter längre om jag står rakt och tittar ner. Trodde bara att det hände seriefigurer
Signatur - här har du en till om inte kan se sina fötter
Har nu varit pa tillvaxtUL och pyrets vikt ligger under normalvikten med 9% och har huvudet nerat som vi trodde, far hoppas att pyret stannar sa och att tillvaxten inte avstannar ytterliggare. Borjar fa lite ont i fogarna ibland, sarskilt da jag galenspringer for att hinna med bussen, far val skylla mig sjalv! ;) Far val dra mer pa tempot for sammandragningarna kommer med an gang ocksa!
Har inte kunnat se mina fötter på evigheter!
TOKSPRINGA TILL BUSSEN?!?! Själv får jag sammandragningar om jag reser mig från stolen...ibland tom när jag sitter i soffan....när jag gått två steg så får jag sammandragningar som håller i sig ända tills jag sätter mig ner och vilar....räcker inte med att stanna längre bara.
Tokspringa till bussen?? Är glad om jag kan gå ut i köket utan att gråta av smärtan foglossningen orsakar mig...
ja, jag ar galen och ar inte sa fysiskt drabbad av graviditeten, sammandragningar har jag mest hela tiden men de blir ju sa kraftiga nar jag springer ju!
Det där med fötterna...var tvungen att kolla och..jepp..inte en fot i sikte när man kollar neråt..Coolt!
Gomorron gomorron!
Nu sitter man med frukosten igen...sambon stack o jobbade ett par timmar extra idag. Skönt med extra-timmar att ta ut sedan när skrutten är ute.
Idag ska jag ta ta i mitt projekt att måla disneyfigurer o "sagoland" på väggarna i barnrummet...
Spännande o se hur det blir!