• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Substance: känner igen mig...för att inte tala om när man försöker ligga ner...mage går knappt längre...då får jag inga revben kvar! . sida är också svårt...mini gillar det inte alls om jag förstår det rätt...sparkar konstant...och ryggen kan jag inte ligga på pga smärtorna i fogarna! Vilket dilemma!

• substance

haha! Ja vad ska man ta sig till?

Jag har aldrig kunnat sova på mage så det är inget jag lider av att inte kunna göra, tack gode gud! men sidorna, ja då protesterar den rejält!!!

Annars sparkar min lite, det är bara när jag inte gör som den vill som den ger sig tillkänna. Håller med dig signatur! Vam är det därinne???

• Missisola

Verkar vara nått som går i tråden... Förkylning och sånt dumt!!!
    Har hostat i et par nätter nu - i natt satt jag i princip och sov...
    *pepparpeppar* Känns det bättr ei dag...
    Har investerat i koksaltlösning i form av näspray som jag ska prova när näsan dummar sig! Vanlig nässpray ska man ju inte använda...sen hjälper det ändå aldrig på mig...

Börnen: Du får ta det lugnt så bebben inte blir arg...Min gillar inte mammas hosta!
    Såklart du ska ringa och fråga..jag menar det är väl deras jobb att svara på våra frågor bla...

I går var vi på vårt första Profylaxtillfälle - helt underbart! Hon som håller i kursen är så cool och förskönar inget, men kommer med så bra tips!
    Och andning fick vi träna...Djupandning och mellanandning... Micke ska agera coach och i går skulle han ge mig smärta...bad om "tusen nålar" och under tiden han gjorde det så skulle jag utföra andningen och WOW...Det funka!!! Man känner att det gör ont, men känner ingen smärta!!!! Ser verkligen fram emot nästa tillfälle - då ska vi se film...och vi ska bygga upp en målbild som ska ta oss fram på ett positvt sätt!
    Jag tror att den rädsla man känner i bakhuvet kan bli bearbetad av denna kurs - psykiskt!
    Är det ingen annan som går på Profylax????

Ang. sysselsättning under mammaledigheten...jag är ju en sån där som har en massa järn i elden, men har lovat Micke att inte hitta på för mycket "hyss" - däremot kommer jag söka kurs på LHS till våren..en 5p dock..antagligen inom spec. pedagogik...
    Sen kommer jag ta tag i min Italienska igen....=)!!!

Visst är det envisa bebbar vi har Substance... De bestämmer redan i magen!!!

• triump

Missisola.. jag vill me gå någon spec.ped kurs på LHS eller något skapande krativt.. måste beställa katalogen. Profylaxen var länge inplanerad men Sambon kämpar med körskola och vi hinner inte med det, dessutom hör jag till dem som ännu inte tagit tag i själva förlossningstanken?

Alla förkylda se till att vila ordentligt.

• triump

eftersom vi inte är bilburna i vår familj vill vi hinna få lite vuxen poäng innan plutten kommer och körkort lär ge många påäng...så sambon, kämpar..eller nja lite lat är han allt...

• Missisola

Triump: Vi är inte heller bilburna i vår familj - körkort har vi båda, men ingen bil... Vi har planerat att införskaffa...men får inte tummen ur... Var nog jobbigt med att bestämma vagn;)
    Jag fick hem LHS katalogen häromdagen.... uj vad mycket kuliga kriser det finns..kompetensutvecklande värre.
    Är ju klar med mina 20 poäng Engelska så engelskfröken är jag ju redan*oh my*

• lill linda 82

Fasen vad jag mått knas på em idag...blodtrycksfall så det bara stinker om det. Snurrig, toksvettig, blixtar framför ögonen o börjar nästan svartna. Hjärtat slår typ hur snabbt som helst. Varit sådär 3 ggr idag, 2 av gångerna under föräldragruppen, o sen en gång hemma efteråt. Läskigt som tusan!
    Nästan så jag börjat tveka på att det är blodtrycksfall o att det är min rygg som spökar igen ordentligt, hade ungefär samma symtom då jag hade 3 kotor på snedden mellan skuldrorna förra året.... Huuuga..!

• triump

jihoooooooooo här är ju våran mys tråd. trodde jag aldri skulle hitta tillbax. bra puffat A lie

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D