*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
A lie:
Sängen är jättefin!
Den kommer bli hur bra som helst..Tycker att ni ska behålla färgen, riktigt snygg gråfärg på den!
Missisola:
Jupp, riktiga babes är vi allihopa..
Själv har jag då:
Ben som en elefant,
runt, uppsvullet ansikte,
och det snyggaste, en mage FULL med bristningar som dessutom inte får plats i några mammakläder så den syns hela tiden...
Dessutom är jag likblek och nu med ett par snygga, blåsvarta ringar kring ögonen efter en veckas flytt- och städstress...
Någon annan som har problem med att magen växer rakt ut istället för åt sidorna också, så att inga mammatröjor passar?
A lie: tycker att ni ska behålla färgen som är på den, tycker det är snyggt när det syns att saker används.
Liten: Njaa.. innan var det så att den växte rakt ut, tycker min mage har börjat bredda ut sig nu...Börjar kännas som en riktig kalaskula..
Idag är jag öm i hela magen, känns som att jag har blåmärken överallt...har nog skuttat in i en växtperiod.
Hallå tjejer!
Är det fler än jag som inte kunnat komma åt FL sedan igår förmiddag?? Snacka om att få abstinens
Meh: Jag håller med, jag har sprungit o kikat flera gånger i timman om FL funkat sedan igår kväll...
Såg att du letade namn...Under familj och barn, längst ner på höger sida finns det massor med namnlänkar.
www.catweb.nu/
japp....allt har varit dött. Är också öm i magen...beror nog också på tillväxtperiod.
Liten: jag har då en tjockismage från början, som nu fått fula bristningar...och som dessutom är blåsvartfläckig av alla blodförtunnande sprutor (tar en om dagen)...så jag visar inte gärna upp min mage "naken"....men det är ok om jag har kläder eller trosor som täcker huden...ville inte chocka folk ju!
Lill linda - tack så mycket, ska genast sätta mig ner och titta
.
Du vet möjligen inte om något radhus som är till salu där ni bor
? Letar något annat än lägenheten vi bor i nu, har blivit så mycket sämre skötsel här sedan det bytte fastighetsägare.
Är även jag öm i magen, kom helt plötsligt när vi var ute och gick, antar att magen är inne i en växtperiod igen.
ABSTINENS!!!!
Men nu funkar det ju igen
Tycker också den grå färgen på sängen var fin, men... INTE mönstret, samt att den var så jättesliten, hela övre kanten var färgen så bortsliten att träet var bart och bvehövde verkligen behandlas för att ingen skulle göra illa sig + för att hålla... Förälskade mig i en vårgrön färg i färgaffären igår och... trot eller ej då jag började slipa sängen och upptäcker att den första färgen på den var just den färgen - det undermedvetna eller??
Här är en till där magen bara växer frammåt, men tycker det är ganska skönt, annars skulle jag inte kunna ha mina byxor... Mamatröjorna sitter konstigt, men tror inte de skulle sitta bättre om jag vore bredare, mer som de vill att magen ska fortsätta ännu mer frammåt Och nedåt...
FL is back! Det är vid såna här tillfälen man inser att man är smått FL-beroende... FL - en vän i cybespace*s*...
Har varit ute och farit i dag med två av mina kompisar... vi var bla i Märsta och kolla när syrran till en av dem ställde ut sk. ikoner och sen luncha vi i Sigtuna..nice...
Känner nu att sitta lång stund i bil är ingen hit för ryggen....
I går superboa vi oss och nu är det rent och fint här hemma=)
Firade med burgare och pommes....hemmalagat - men orkar inte äta alls lika mycket som för några veckor sen..magsäcken ligger väl i kläm på nått sätt!
Usch - upptäckte att vristerna inte ser ut som de brukar*buääää*... nu börjar det bli svullet lite här och var, men men... det försvinner ju sen...
Det blir värre med kilon man lagt på sig... Jag ha gått upp 12 kilo nästan sen inskrivningen... ligger ju och pendlar på ung samma vikt..har gjort det i en månad nu...Men det säger väl *poff* snart.,
Min mage är oxå en som växer framåt - blev så glad när kompisarna
tyckte jag hade en så fin mage=)
godagens tjejer
vårat internet har varit kaiko igen men det har tydligen varit krångel här med hör jag så då har man ju inte missat så mycket
har också boat idag och städat hela lägenheten...vad duktig man kan vara om mna bara vill
har satt ut mina balkonglådor så snart ska jag köpa jord och blommor och göra det mysigt på balkongen!
missisola: jag kan inte heller äta för ycket på en gång, och har börjat må lite små ille lite då och då. inte spyfärdig men mår illa och behöver vila lite. varför är det så???
kan det vara att alla organ börjar få lite ont o plats där inne kanske?
meh: jag skrev i din gb ang boendet...