• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

äntligen kommer man fram till fl
    Helgen har varit helt underbar vårsol och cykeltur.

Idag har det boats här hemma ja det har varit så trevligt att jag nu börjar ¨få lite ångest över den kommande jobbveckan . vore sååååå härligt att fårtsätta med pysslandet här hemma.

Instämmer med att den tidigare förmågan att kunna äta mängder numera har försvunnit, måste istället äta lite fast ofta

• Liten

Bara jag som fortfarande kan vräka i mig massor?

Idag har jag stått barfota och gravid framför spisen.. Både jag och sambon bröt ihop i galna skratt-attacker när vi kom på det.. Vi som trodde att vi var feminister som jobbade för könsrollernas avskaffande... Så det kan gå..
    Resultatet blev iaf MASSOR med jättegoda pannkakor och ÄNNU svullnare fötter än innan..
    Kan knappt gå, känns som om jag trampar omkring på vattenballonger. Det jobbiga är att jag var inte svullen alls tills för ett par dagar sedan, förutom fingrarna..
    Jajja.. Ska ta ett kallt trevligt fotbad och sen ska jag lägga upp fötterna på soffryggen och låta sambon leka butler en stund..

Trevlig kväll!

• lill linda 82

Jag kan vräka i mig massor fortfarande...!
    Åt en stor portion med potatis o fiskbullar till middag o 20 min efter stod jag o nallade morotskakor ur frysen o drack en stor kopp kaffe till..
    Till lunch åt jag en stoor burrito med ris o grönsaker o var lika hungrig efter en timma igen...
    Är från dag till dag det där hur mkt jag vill äta, igår tex ville jag knappt se mat, ville bara dricka massor med vatten, äta digestivekex o frukt.
    Är nog en periodare när det gäller mat nu för tiden..

• Börnen

Nu har jag tagit nya magbilder och lagt in i galleriet, under graviditet samt på hemsidan!

Idag har jag varit i tvättstugan, sedan har jag småplockat lite i minis byrå och garderob. Resten av dagen har jag tillbringat i soffan med att försöka plugga...har lyckats få en del gjort faktiskt, men inte så mycket som jag hoppats på...

Imorgon har jag tid hos läkaren...får se om det blir någon sjukskrivning eller inte... Hoppas att den förstår hur trött och sliten jag är...tar med mig maken som moraliskt stöd.

• Signatur

Sitter här och känner mig ensam! Min man har åkt på affärsresa och ska vara borta en vecka. Grymt tråkigt att vara själv hela dagarna.
    31 fullbordade veckor idag. Man kan faktiskt börja se en ände på detta!

• meh

Här är en till som sitter själv. Min man jobbar natt denna vecka, så man får sova själv .

• triump

då är det dags ännu en vecka i vårvädretstecken. har nu gått 28+1 veckor och känner att det är en bit kvar. och vad mer kan man önska sig än att Aprill månad löperpå i snabb takt och att man mår bra både utan krämpor och rastlöshet.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D