*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Godmorgon alla junimammor
Är det någon här som vet en bra sida med pojk/flicknamn på internet?
Det ska helst vara listat i bokstavsordning, så den är lätt att skriva ut.
Idag har jag äntligen uppdaterat med ny magbild, som skulle ha gjorts för flera dagar sedan. Har inte skett någon förändring tycker jag, men det måste väl vara lite stiltje ibland också
Hoppas att ni får en härlig dag och helg
Gomorron!!!
Vilket härligt väder vi har idag...ska bara sola, njuta och ta det lugnt idag. Fick sån magverk i tisdags och magen var stenhård, höll i sig hela onsdagen också, fast hade inte riktigt lika ont. Kan det ha varit sammandragningar. Har inte kännt det tidigare. Men bulan mår bra iallafall. Känner att h*n sparkar på
. Har varit jättetrött hela veckan. Får se hur länge till man orkar jobba. Har hp. fr.o.m. 13 april men hade tänkt att jobba april ut. Vi får se...
Igår hade vi grillpremiär...känns att sommaren är på väg...
molle76: åh vad mysigt att grilla...kanske ska föreslå det för sambon idag..!
Fast här är det dock inget fint väder, molnigt.
Skulle tro att det var sammandragningar du hade...låter som det. Känns som att magen låser sig, blir jättehård.
Nu är flytten avklarad och internet ÄNTLIGEN igång igen..
Trots dåligt rykte är området världens mysigaste och lägenheten är jättefin. Går omkring i ett totalt lyckorus och tänker på att HÄR ska bebis födas, det här ska bli bebis första hem!
Inga fötter i sikte här heller... Men de känns! Svullna klumpar som knappt går att gå på, får ta och tvinga sambon till fotmassage...
Kikar in en liten stund innan solen når balkongen... Och i väntan på att maken vaknar, vill åka och köpa färg till sängen NU!!!
Liten: skönt att vara på plats kan jag tro
Meh: Lite skillnad är det allt på magen och så mycket den ploppat till förra bilden behöver den nog allt vila lite
Själv ser jag fortfarande fötterna, eller ja tårna utan att böja mig fram, men så har jag stora fötter också
Liten: Jag tror nog mina fossingar oxå svullnat till lite...Skulle prova skor i går...nya vårskor..men aj va obekvämt det var... Så jag vet inte om jag vågar köpa några nya nu=/
Har inte sett mina fötter på länge...
Nån fler än jag som samlar på sig vatten då man ligger ner, efter en natts sömn?? Ser ut som att jag har silikonläppar vissa mornar och är blank om näsan....
*skrockar*
Vilka bejbs vi låter som.....
.. så nu ligger en "förebild" på sängen i mitt galleri - kom gärna på tips om målning etc...
Svärfar sa i torsdags att jag var rund i ansiktet... så kanske börjar samla på mig vatten jag med?? Annars är magen verkligen alldeles glansig och klotrund nu - rätt cool - kanske skulle ha fotat den med v 31 idag ju...
A lie: Vilken cool men samtidigt gullig säng...Den kommer ju bli kanon!!!!