• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Triump - själva tror vi att det är en tjej svärmor som varit 100 på att det är en kille, börjar tveka nu, sedan magen börjat växa , men det är kul att spekulera

• Missisola

Pyret: Jepp! Jag tyckte det var väldigt bra och lärorikt...Hon var fängslande och kul! Vad tyckte du då???

• lilaki

Gomorron Junisar! Här har ni en som vaknade innan fem. Fick ligga och filosofera en timme i alla fall så det inte skulle bli så löjligt tidig revelj.
    Det är helt enkelt inte skönt att sova längre. Hoppas att det är en övergående fas.

missisola: det är såklart helt ovetenskapligt och bara skrock med magformen. men det är kul!! :)

Har fullständig koma på smoothies.... Det är frukost, och ibland middag.. Sambon tycker jag är knäpp.

• molle76

Gomorron Gomorron alla blivande mammor!!!

• lill linda 82

Gomorron!
    Ännu en natt utan bra sömn, tog en promis igår o handlade mat på em, skulle jag aldrig gjort, snacka om att foglossningen drivit mig till vansinne inatt. Trodde att det var nån typ av ischias igårnatt, men inatt kände jag att det var dom 2 fogarna baksom ömmade nåt så fruktanvärt igen. Hade ju hoppats att det "gått över" men inte då... nu är det på G tillbaka igen.
    Vänt o vridit mig i sängen hela natten, försökt palla upp med kuddar...varvat med att upp o röra på mig..*gäsp o suck*

• meh

Godmorgon
    Kan inte säga att jag har några problem med sömnen, ännu, vilket jag är väldigt glad för. Däremot så blir jag väckt ett antal gånger på morgon av våran hund

• molle76

Hmmm....jaha...då har jag ju hälsat gomorron iallafall , men det var meningen att det skulle bli ett lite längre inlägg...
    Igår pratade jag med min chef om att det börjar bli tungt och jobbigt att jobba nu. Så jag ska nog sluta redan på torsdag nästa vecka!!! Ska bli så sköööönt att vara hemma!!!!

Idag på morronen började lille bulan sparka ordentligt i mammas mage. Hela magen rörde på sig. Har en rätt lugn bebbe och har inte kännt mer än några småbuffar innan, så det kändes så skönt att få några rejäla buffar.
    Hoppas alla får en bra dag trots uselt väder..

• meh

molle - visst är det en härlig känsla och kul att se hur magen hoppar

• molle76

Jaa, jättehärligt var det. Låg och studerade magen länge innan jag kunde stiga upp

• vonkis

tjenis sommar magar!
    har precis ätit en skol lunch som var riktigt god
    inte alltid man går ut från matsalen på jobbet nöjd*s*
    så nu är jag så trött av matsmältningen att jag skulle behöva en timmes sömn men lektionen börjar om en kvart.....*suck* äh ska ändå bara spela yatzy så jag behöver ju inte sitta och vara på helspänn, om jag inte vill vinna i försig
    börjar verkligen tappa stinget på jobbet och fattar inte hur jag ska palla med 9 veckor till men men det är bara att kämpa på!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D