*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Har jag då typisk killmage? Kolla gärna på bilderna. Min midja är kvar.
bonanza:
spåkärringen säger... fin mage! ... Det ser ut som en tös, absolut tjejmage. Väl definierad, men dock tjejig.
Bonanza: Jättefin vagga!!!! Vi ska ju oxå ha vagga första tiden... Har ni alla tillbehör till den ??Madrass och skydd och sånt? Modern min ska fixa till det har hon lovat... Vanliga madrass och sk. spjälskydd är ju för stora och långa....
Idag har jag pratat med chefen och den 4 maj är min sista jobbdag. Hurra!!!!!
hmmmm undrar just om jag har tjejjmage då? fast oandrasidan när syrran fick en tjej var hennes mage super bred om nu förstår hur jag menar och när hon fick en kille var hennes magge mer lik min
när jag f¨år fart i baken skall jag föra över lite foton till galleriet. är bara för lat för det just nu. Ok vet att jag sagt det förr. men men.. .
hörrni vilket underbart väder det var idag
Missiola - nej vi har ingenting till den. Tänkte köpa skummadrass någon dag, och försöka fixa till den lite. Vi har en spjälsäng monterad också, bebisen ska få alternera mellan de båda sängarna. Får se hur det går.
lilaki förstår att du inte varit inne på fl, hoppas att begravningen var fin och att du bär med dig fina minnen av din mamma.
Skönt att springa på IKEA som motpol till en svår upplevelse. Ta väl hand om er.
Vonkis jappnu räknas veckor till sommarlovet.
Har också varit på min första föräldrautbildning idag! Himla cool och rolig bm (min bm förresten!). Alla skrattade gott åt en hennes charader om värkar och oroliga pappor!
Vi är 7 par...känns mysigt och trevligt! Ser fram emot nästa träff!
Nu tjejer har jag blivit sjukskriven fram till bf av läkaren på spec.MVC för depression. Känns skönt att ha blivit tagen på allvar och att hon inte bara fnös bort en som studietrött eller något. Hoppas nu bara att FK inte krånglar utan går på läkarens linje!
Jag berättade att jag tidigare gått in i en utmattningsdepression och att det då tog ca 1,5 år innan jag kom tillbaka ordentligt och kunde sluta med samtal och mediciner...vill verkligen inte hamna så djupt igen..utan hoppas att denna sjukskrivning gör att det vänder innan det blir illa.
Hoppas att jag nu ska få ork, tid och lust att njuta av de sista 10 veckorna av graviditeten!
Börnen vad skönt att du blivit lyssnad till och se nu till at ta hand om dig ordentligt och njut av solskenet
ha underbara 10veckor fram till bf.
Bonanza var inne och kikade på vaggan ut snygg
vi har ännu inte köpt in säng men det lutar åt en vanlig spjälsäng, ingen som snikrar i släkten har jag heller.
Appropå pojk eller tjejmage, vad ser min ut att vara? Lite nyfiken vad ni tror
Grattis Tille, vad skönt för dig att inte behöva jobba så länge till.