*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
GRATTIS lilaki och nessie
Håller tummarna för att ni klarar av uppkörningen också snart
Är ju en enorm frihet att ha körkort, även om man inte kanske har bil så är det alltid lättare att även låna/hyra en sådan än att behöva hitta någon som kan köra en så fort man ska dit det går dåligt/ingen kollektivtrafik eller ska handla mycket etc.
Ok.. tack för alls svar! Tror jag kommer ta 3sista veckorna innan BF som semester då om jag inte blir sjukskriven av BM...
Vi ska ju flytta 16maj också så det känns mysigt att få vara hemma och "boa" och sova ut innan bebis kommer... ;)
Jag kommer att vara ledig från maj och framåt. Har bf den 3 juni. Hinner och vill inte ta min sista kurs innan sommaren!
Har idag skickat in papprena till FK angående sjukskrivningen...hur lång tid brukar det ta innan man får svar? LÅNG tid antar jag...det är väl det de är kända för eller?
Har berättat för en del klasskompisar idag att jag nu är sjukskriven och bara kommer följa med klassen några veckor till...känns lite sorgligt...men jag har nog inte riktigt fattat att jag inte kommer att gå med de något mera! PANIK!!! Jag kommer att förlora mina klasskamrater...har inte tänkt på det förrän nu!!! *SNYYYYFT!!!*
Nu ska jag och maken gå och sova lite middag...båda är hängiga och förkylda...ska gosa lite med mini.
Tittar in lite senare! Kram
halloj en fråga!!
det står i fk lapparna att föräldrapenning är semestergrundande. min fråga är ,..: får man nya semesterdagar till nästa sommar????
Grattis lilaki och nessie72!
Grattis lilaki och Nessie, andra provet går säkert bra det med.
Pyret - jag är visserligen sjukskriven nu till sista maj, men hade jag fortfarande jobbat skulle jag jobbat till sista maj och ta FP under juni, bf 20/6.
Var så ivrig med min fråga att jag glömde:
GRATTIS lilaki och nessie
Visst löser vi det lilaki
Vonkis ........du kan få köra med min gubbe,han är ju redan tunnhårig
har han överlevt att köra med mig lär han överleva dig med
Vaken igen!
Lite piggare och VÄLDIGT hungrig...dags för middag!