• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

lilaki visst är det kul att köpa babykläder BB-väska lät intressant , hur mycket fick du betala för den???? och vart i från beställde du det???+
    Nessie
    Ps har du kört halkbana ännu??????

• lilaki

Nessie: Här beställde jag. BB-väskan är väl ingen väska i egentligen utan mer ett startkit.

www.4mom.se/index.htm

Nej, har inte kört halkan ännu. Men ska ta tag och boka det i veckan.
    Har du?

• nessie72

Japp. Kört gillinge och det var SKIT - kul
    Var ledbruten i flera dagar,men det var det värt........
    Måste kolla startkittet det verkade bra

• triump

lite avis på er som kämpar med körkort. duktigt. själv vart jag fegis och överlät ju kämpandet till sambon. som visar sig ha lite andra prioriteringar än övningskörning.

• lill linda 82

meh: fastnade på altanen på jobbet, snacka om skönt det va i solen, dom har inglasad altan där som man kan öppna upp, vindstilla o skönt!
    får hänga på nästa gång o fika istället..

• nessie72

Triump-enda anledningen till att jag började anstränga mig för körkortet är pga av att jag lessanade,(när maken byte jobb)på att bilen står på parkeringen och det ändå jag göra är att betala lånet........så ajg vet inte om jag är så duktig....mer snål
    Fast det känns ganska skönt att snart ha den friheten att kunna stjäla bilen när man skall bort tex till stan och inte behöva lita på pendeltågen

• meh

lill linda - förstår dig, det lät härligt att sitta ute på en altan i solen
    På Törners var det hur varmt som helst, men det var trevligt. Du får hålla ögonen öppna efter nästa

• Liten

Åhh, så fint väder det är idag! Har varit en sväng på biblioteket och lånat böcker om förlossning, och trots svullna fötter så var det sååå skönt att promenera hem sen igen..
    Med värmen kommer också människorna, och så många leenden som jag har fått idag.. Snacka om att det förgyller dagen! Nästan alla jag mötte på vägen hem tittade på magen och gav med sedan bländande leenden, de riktigt strålade av att se en gravid kvinna..
    Dessutom träffade jag vänner nere på stan och fick stå i en halvtimme och höra att jag ser så lycklig ut och är sååå vacker!
    Haha!
    Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag!

• triump

hmm hoppas att värmen håller i sig för idag hann jag inte njuta av den. har varit på ett knas humör helt enkelt..

men nu har jag bestämt mig för att ta ett prat med chefen om när det passar sig att jag börjar ta ut semester..orkar inte spara på det längre.. nu vill jag börja se fram emot en ledighet. nu gäller det bara att få planena okej:ade av bossen .

Tänkte som så att nu om nånsin kan man behöva nån månad till bara sig själv och lite hobbyverksamhet. lapa sol och måla eller bara sova ut...
    och iochmed att jag e för pigg för sjukskrivning och tror att hp är försvårt att få beviljat, tänker jag nu testa ta ut min semester.. som jag från början ville spara....

• Börnen

Åhh...jag är ledig i fyra dagar nu! Min klasskamrater har inläsning imorgon och dugga på fredag...men den ska inte jag göra eftersom jag inte skriver tenta på kursen pga sjukskrivningen! Ska ta det lugnt och skönt och plugga. Har ordnat med några flyttkartonger nu...minskar successivt...men det tar TID!

Maken och jag var på Babyland idag och köpte en skötbädd till skötbordet! Dessutom blev det 2 söta reflexer till barnvagnen. På barnens hus hittade vi insektsnät till barnvagnen på rea (39,90kr)! Lite små saker, men mysigt ändå. Tog varsin glass i solskenet!

Ska snart slå mig ned med böckerna i soffan och kolla på tjejerna i Ishockey-VM som spelar mot Kanada! Lite fika blir det nog också!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D