• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

meh: jo jag såg det, ja det vore ju skoj att fika lite.. Kan ju höras av imorgon på förmiddan så kan jag åka in me dig. Skulle ändå vart på h&m o kikat efter ett par nya mammabyxor så jag kan göra det samtidigt som jag fikar.

Appråpå förvärkar så har jag haft ett par stycken idag...känns mer nu än vad de gjorde runt 20:de veckan..starkare på nåt vis, men försvinner då jag lägger mig ner o vilar.

• ucka

För att se det hela possitivt....jag tror att det är ganska bra att ha kännt på lite förvärkar (obs! lite!) innan det är dags. En kompis till mig hade inte haft en enda sammmandragning och hon blev lite skärrad när den första kom och fick åka in och ut på förlossningen i en vecka innan det kom i gång på riktigt...Nu vet ni iallafall hur det känns och märker när det blir "värre" på riktigt

På tal om BF så är det nog ingen som verkligen föder på det datumet, (...kanske ngn då... )förra gången gick jag över 12 dagar så jag hoppas jag får tillbaka den rabatten och får åtminstone en vecka före den här gången!

• meh

lill linda - jag kommer ha datorn igång tills jag åker, så det är bara att lämna ett meddelande. Åker vid tjugo i ett, tänkte jag och kan i så fall åka förbi och hämta upp dig. Du är inte allergisk mot hund? Kan lukta hund i bilen + att det finns en hel del hundhår i skuffen.

• triump

godmorgon girls

Ännu en fin dag i sikte. nu har man bara 81 dagar kvar till bf, hua det är ju hur långt som helst. jag börjar känna av ett analkande ledighetsbehov. ursäkta klagan på morgonkvisten .

• lill linda 82

69 dagar kvar för min del.. Börjar bli verkigenhet nu att man snart ska ha en bäbis i famnen!

meh: Japp, det låter bra det. Inga problem med hundhår, är inte allergisk mot nåt, har ju själv 2 kissemissar.

• meh

Godmorgon

Jag har 77 dagar kvar och har precis gott in i v 30(29+1), 10 veckor
    Börjar verkligen längta nu

• ickelpicka

Hallå tjejer,
    Efter en tids sjukdom (förkylning) med medföljande tankestruktureringssvårigheter är jag tillbaka. Nu hemma på heltid, inget mer pendlande känns bra, har ännu ej vant mig vid att kunna göra vad jag vill med dagen. Hundarna är iaf glada att jag är hemma jämt. Och sambon förståss

• lill linda 82

Meh: Tjejjerna på jobbet ringde nu o tjatade på att jag skulle dit o hälsa på lillkillen jag jobbar med. Har inte varit där på en månad.. *skäms* Så jag åker dit o sen försöker ta mig ner till stan kl13 eller strax efter.

• meh

lill linda - gör så du, kul att du kommer. Vi blir några stycken och du ser oss rätt lätt tror jag. En med barnvagn och dryga 1 månaders bebis och en gravid

• lilaki

Halloj! Nu har jag verkligen ägnat mig åt jobbrelaterade saker. Har beställt klänning från boob (omlott med olivfärgat blommönster), den var jättesnygg och funkar både på gravid och efteråt, plus en så kallad BB-väska (alltså, ett startkit för bebis, en boobtröja till mig plus några strumpor).
    Det är nästan första shoppingen jag gjort hittills (förutom vagnen och ett tvåpack helmet-mössa för 29kr), så det känns overkligt. vaaa, jag, köpta bebiskläder... hjäälp!

Tack för alla gratulationer till teoriprovet!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D