*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
japp då gäller det att boka in fotografering när man har en bra hårdag
såg att de fotar på söder growinlife, sammarbetar med en fotograf. 500kr fem foton. ganska rimmligt enligt mig.
nessie vad kul med ikea. jag är hemma från jobbet idag foglossningssmärta och hadde jag inte så ont skulle jag gärna åka dit jag med.
vi har nämligen tänkt köpa spjälsäng, då den vi skulle få inte, inte blir vår pga massor av små orsaker som jag inte riktigt har koll på... men desto gladare är jag som ännu en gång får ge mig ut på shopping tur till ikea.
såg att de fotar på söder growinlife, sammarbetar med en fotograf. 500kr fem foton. ganska rimmligt enligt mig.
nessie vad kul med ikea. jag är hemma från jobbet idag foglossningssmärta och hadde jag inte så ont skulle jag gärna åka dit jag med.
vi har nämligen tänkt köpa spjälsäng, då den vi skulle få inte, inte blir vår pga massor av små orsaker som jag inte riktigt har koll på... men desto gladare är jag som ännu en gång får ge mig ut på shopping tur till ikea.
oki som ni nog förstår så har datorn strulat till det med mig
Hehe jag läste nästan igenom båda innan jag förstod att det stod samma på båda meddelandena.. *tokskrattar* Tror inte min hjärna vaknat riktigt idag. Enda jag tänkte var... Oj vad Triump hade mkt att skriva såhär på morgonen..
Sv foton e så snyggt...jag o min sambo tänkte ta några vi oxå, fast här hemma då. Barnrummet står ju nästan tomt så det är perfa där o ta foton, är ju bara att koppla upp bra belysning. O sen sitta o trixa med bilderna i photoshop.
Så blir det nääästan som om en fotograf tagit dom..
Nessie: locka med ett besök på någon elektronikaffär efter, typ Siba, Elgiganten, hemmabio...brukar fungera på min!
Eller någon smaskig kladdkaka i IKEA-restaurangen...!
Björnen: Smart idee elgiganten
HAr tyvärr en make som inte gillar kladdkaka
(han kan inte vara normal
) han gillar tyvärr ingenting när det gäller fika sötsaker....men elgiganten borde fungera
Jätte tack
japp ibland strular det till sig i cyberrymden.
har idag pratat med chefen om planering av semester. och därefter chekat det hela med fk. måste säga att the big boss verkligen snålade på charmen och den goda viljan....
triump; Låter jättefint, vill osså fota magen i studio...
nessie: säger som börnen... brukar locka med de andra affärerna i samma område... och så ikeas köttbullar till lunch, dem gillar han.. fast han gillar att gå på ikea med - men i raketfart så man bara hinner se det han tycker vi är där för...
Min sambo gillar faktist att gå på IKEA, brukar ta flera timmar att gå igenom affären med han..
Men det kan ju ha med att göra att vi i östersund har så långt till en sån affär, ca 20 mil är det..såå drygt att åka dit dessutom för det är hastighetskameror efter nästan hela vägen så man kan ju inte trycka på gaspedalen direkt. Tar en hel dag att åka iväg... Brukar ta en sväng dit 1-2 gånger i halvåret så då shoppas det rejält kan jag lova...