*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Börnen: kul med shopping
Vi var på barnenshus idag vi med och fick visning av babyskydd i bilen - som jag misstänkte funkar bara acta graco med bas i mitten bak (kort bälte och inga isofixfästen) och vill helst ha stolen där då det är säkrast... fast tyckte basen satt lite slangrigt, men det skulle inte vara någon fara sa hon... Lär väl bli en sådan bara vi kan enas om färg
Börnen vad mysigt med shopping. vill me ta nån mer runda. nu har vi köpt skötbord och det är dags att kika efter små tillbehör till den
vi köpte diktad från ikea.. superfin och fungerar som en byrå. den skall stå i vårt gemensamma sovrum....
Nu har jag lagt in bilder på skötbädden vi köpte...kan ni se mönstret? De andra hade så mesiga färger...det passade nästan precis till skötbordet! Även kort på reflexerna...kortet blev dock lite suddigt!
En massa kort även på hemsidan! web.comhem.se/~u70900468/hemsida.htm
Börnen var inne och kikade på bilder i ditt kryp in. super fina grejjor.
Halloj tjejer!
Nu va det länge sedan jag skrev, men det har ju varit så`nt kanon väder så jag har mestadels suttit och häckat på balkongen och fått lite färg i ansiktet! och mumsat på glass hela dagarna
bar haft det bra och njutit av att jag nu mera måste hålla mig lugn för mina jobbiga samandragningar, fast nu tror jag faktiskt att det börjar lätta på dem nu (hoppas jag)
Idag har jag varit till sjukgymnasten och fick låna hem tens för att lindra mina foglossningar, hur mycket det hjälper det vet jag inte men det va i allafall skönt och avslappnande med dem
Börnen: Du bara handlar `å handlar
men du har verkligen hittat kanon fina saker, ska nog själv åka till BH för att kolla på insektsnät till barnvagnen, fanns det många? har du provat så den passar vagnen? tänkte eftersom vi har lika vagn så kan jag ju passa på att härmas lite
Hemma från profylaxgång # 2=)
I dag fick vi bryta penna m fingret...jättecoolt - allt bara m fokusering....
Så fick vi se början på Födelsen m Gudrun Schyman fr 78*hehe*...
Nu har vi en massa läxa till nästa gång... måldbild, drömförlossning och mardrömsförlossning...*puh*
Nu när vi kom hem hade en donna från FK ringt och sökt mig ang min SGI*iiii* vad kan det varit om...bara det inte är strul. Ska ringa direkt i morgon!
Triump: Var du på SöS??
Det här strålande vädret har tom vänt på mitt ganska urusla humör. Idag har jag hållit mig glad hela dagen. Kanske också pga att Emma sov i sin säng hela natten! (det blir lite lugnare i sängen utan en "elvisp" där)
NU är den här veckan snart slut... då är det bara 9 veckor kvar...
missisol. näpp inget sös denna gång. men till nästa gång i maj, går nog både jag och sambon. hans sätt att kompensera att det var fullt på profylaxen, nu när jag väl övertalat honnom om att det hadde varit något för oss. så inget profylax för oss. (hihi höll nästan på att boka in oss på spädbarnsmassage..)
jag funderar på att gå till en sv fotograf och ta ateljebilder på maggen. vad tror ni.
God morgon alla glada maggar
Hoppas ni har finnare väder än vad jag har det ......här vräker regnet ner
Skall försöka få make till Ikea idag och det lär inte bli lätt.....någon som har ettt knep att övertala honom med????????
Triump- sv bilder är hur läkckert som helst.......tycker att det ska du gör.-D lär int ångra dig