• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • nessie72

Triump: vad skönt för dig att du fått en läkar tid Bältet är vad jag tycker bra......men smaken är ju som baken delad i två.......
    Gör nu som BM sagt och var hemma tills läkarbesöket......

• triump

japp nessie72. tack för att du puffade mig i rätt riktning. japp bältet känns ju helt ok. hoppas på det och den inplanerade bassängträningen hjälper.

• nessie72

Vad skönt med bassängträning........önskar jag kunde få det
    Själv har jag av läkarna blivit beordrad att bada bubbelpool minst 3ggr i veckan....men det är inget kul att gå själv
    Fast dom 4 sista veckorna var det enbart vila som gäller.......
    Du vet varför jag puffade dig i den riktiningen......vill ha sällskap på fikat

• triump

hihiii ser fram emot lite fika.

• Missisola

*trött* - inget ovanligt alls eller hur...
    Har varit och inhandlat nya bhar - modell amning typ på Kappahl..alla deras bhar kostar 99 just nu så jag sparade några kronor...
    Köpte en knallröd mamma blus på HM oxå...och strumpbyxor...
    Kände att jag behövde lite balsam för själen - är skitless på att jobba. Jag orkar typ bara lira kort och sånt med barnen - fast de är ju själaglada att man "hinner" sitta med dem... Tror aldrig de lärt sig så mycket olika kortspel och patienser som senaste veckorna,..

Det enda positiva med jobbet och så är att dagarna och veckorna flyger fram - faktiskt...

Skäms lite när jag ser er diskussion om bältet...hmm..har slarvat med mig..Och nu börjar jag känna av fogarna igen - rejält...
    Ska nog se till att ha det med mig hela tiden...bara så jobbigt att ha det när man sitter ner.

Triump: såg ditt inlägg både här och i min Gb...Hmm..undrar om jag ska ta och ringa lönekontoret jag med i morgon och höra mig för om semestern.. Men ditt lönekontor tyckte du skulle ta semester i början...???
    Jag skulle så gärna vilja lägga semester den där första veckan och sen börja m Fp... Men de får inte ta in vikarie för semester*muttrar*

Har oxå skaffat mig e-leg, men inte "registerat" det än...

Skulle vara kul att slå i hjäl lite tid med er som kommer lunka hemma i maj...Är det några???

• nessie72

missisola: här är en som redan vaknar hemma och kommer att vanka hemma hela maj....Så följ gärna med ut och vanka

• Missisola

Nessie72: Kul! Inte att du vankat hemma så länge....Men att man kan vanka tillsammans..Du bor i Estoccolmo va??

• nessie72

Siiiiiii.Det berömda brandbergen........landet du vet

• Missisola

Ahhh...rätt sida om la stada då;) Här bos det i Gubbängen...söder om söder liksom... Jag kommer def. jobba sista dagen 13 maj - sen är jag "fri"... Hoppas jag håller ut så länge...!
    Är det Huddinge som gäller för dig Nessie?

• nessie72

Japp det är huddinge som gäller Låg där i helgen och personalen var jätte trevlig.......Huddinge för dig med?????

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D