*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
A lie: det verkar som män födds med en dålig relation till Ikea....ta min son som är 2 1/2 , säger jag Ikea sticker han åt andra hållet
Lunch på Ikea var heller inte en så dum idee
Triump: Om chefen inte går med på semester, så försök sjukskriva dig för foglossning....efter som du har ont av det så är det ingen som kan tvinga dig att gå att jobba .
Jag har foglossning och det är inte roligt
mina chefer båda kvinnor tyckte att det är väl inte så farligt.....du sitter ju mest på jobbet....Vad då sitter, jag jobbar på pendeltågen,hur ofta får vi sitta.........
NEJ triump tycker du skall stå på dig antingen om semester eller sjukskrivning
nessie tack för peppningen
undrar just om man när man ändå är i farten även skall ringa mvc.
Triump: om du kan få sjukskrivning så ta det iställe för att ta av dina semesterdagar
lill linda: kan jag få låna din gubbe och låta han gnugga av sig på min
Hur har du lyckats få en som gillar att gå på ikea???????? Vad sotis jag blir
Triump: Vad sa din chef då..ang sem . och så..Lika charmig som min chef??
Så du ska oxå samtidigt som oss då 4e majKUL!
Jag ringde FK och de ville bara kolla upp en sak ang. mitt extrajobb...och nu när de fick veta det skulle de göra klart mitt beslut...så ha förtröstan..SGI är på G!=)
nessie72: hehe ja du, kan ju ha med att göra att vi bara har dyra möbelaffärer här i stan sedan jysk brann ner...så det är ju rena himmelriket att åka till ikea då man vill förnya hemma..
Har haft ren tur helt enkelt... hehe jaa det är bara säga till så får du låna honom..
lilla linda: vad snällt
nästa gång vi är i närheten av dig lovar jag att meddela,så vi kan komma förbi och han bli gnuggad
Min kille äslkar också Ikea, men än mig faktiskt!
Åh jag är så glad idag, fick reda på att jag fick G på en tenta jag trodde jag sumpade. Hade varit tvungen att tenta om på min födelsedag... NU slipper jag det!!!! Hurra!
Substance: Jätte grattis
Någon som har varit i Ullared den senaste tiden??
Ska dit nästa lördag!! Ska bli kul att shoppa lite till bebben.. Men är det någon som vet om det finns mammakläder där?