• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Mowglie

Meh: va då har ni sol!!! Själv sitter jag med ett gråmuletväder så jag knappt vet vad som är upp eller ner på jordklotet

• meh

Mowglie - japp, här i Östersund är det strålande solsken, blåser lite, men är ändå riktigt skönt ute. Har balkongdörren på vid gavel, och hunden som ligger där ute och sover
    Får ta med mig lite sol neröver när jag ska till Sthlm den 22 april

• Mowglie

Ja va bra då kan du ju släppa den i Uppsala innan Stockhlm Men jag hoppas verkligen att det hinner komma lite sol innan den 22 april!!! Men jag ska inte deppa för det, vi ska ju grilla i kväll mums

• meh

Åhhh, vad gott med grillning. Den möjligheten har inte vi, tyvärr, eftersom vi på i hyresrätt . Får bearbeta syrran tills det jag kommer ner till Sthlm, så vi kan grilla då när jag är hemma några dagar.

• Mowglie

Vi bor oxå i lägenhet, men vi ska grilla på gården och sedan ska vi sitta inne och äta , vi har bara en sådan liten rese grill, men det är ju mysigt ändå!

• triump

ännu en underbar helg. idag har jag fått shoppa lite som belöning efter en m0rgon i tvättstugan... köpte skötväska..och ja jag vet det går lika bra med en vanlig. men har inte hittat någon som passat. men nu är jag nöjd och belåten ..

• Missisola

Triump: vart köpte du skötväskan ??*nyfis*

• triump

hornstull... bapyroffset. skulle hämta ut startboxen men som vanligt var de slut.. hihi ger ju andledning att åka dit igen...

• triump

missisola nyfis** tillbax var du i krokarna??

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D