*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Substance; jag har gått upp ca 6 kg sedan inskrivningen. Har dock tappat en del muskler eftersom jag dragit ner på träningen, men har nu en liten gullig (?) dubbelhaka istället
Den här veckan har vi gjort framsteg i våra babyinköp. Väntar den beställda vagnen vilken dag som helst, och i söndags köpte vi spjälsäng. Den här veckan fick vi också en Mumin-filt i turkost, samt Mumin spjälskydd till sängen. Åh, det går framåt!!
Nessie - hoppas allt går bra idag!! Stor kram.
Limpis kul med shopping framstegen. jag planerar för fullt för ett spjälsängsköp!! måste årdna med skjuts, sen är det kul att ha ett projkt framför sig
har du bild?
Hmm, har varit dålig på det här med bilder...
Ska försöka att ta några i helgen så kan jag lägga in dem på måndag. Har t ex bara fotat magen tre eller fyra gånger under hela tiden...
Skäms ju nästan när ni andra gått upp så lite.. *s* Tungviktare här då, v28 hade jag gått upp 11,5kg. O jag kan säga att sedan dess har jag ökat ca 0,8-1 kg i veckan. Vet inte riktigt vart det sätter sig heller, låren o magen verkar det som. Celluliter fulla låren har jag ialf, ser ju nästan äckligt ut. Har oxå fått dubbelhaka o pluffsiga kinder..
Mina stackars visdomständer har börjat växa igen, är helt pajj på höger sida nere. Varit irriterad nu i 2 dagar...snäser av min sambo hela tiden fastän jag inte vill det... Tycker att dom ska komma ut ordentligt nu så jag slipper det onda!!
här är ännu en som blivit lite rund överallt. upptäckte även igår att fötterna börjat svälla. en knubbsäl är vad man är
Halloj! Oj, vad lite ni har gått upp!!!
Jag har gått upp 12 pannor, är i vecka 32. Jag tycker det är ok och gillar hur jag ser ut. Tycker att det mesta har satt sig på magen och lite på benen, ser att mina fötter är svullna och så. Har dock behållt konturerna på ansiktet och så, för mig är det viktigast, jag är sååååå fåfäng.
Vikten har definitivt stabiliserat sig. Jag gick ju upp typ 6kg på en månad någonstans efter vecka 20... hehe...
Äntligen helg! Ännu en vecka avklarat. Tycker faktiskt tiden går oerhört fort nu. Senaste månaden har jag knappt märkt att den funnits.
lillaki vad har du för knep för att få tiden att ila iväg så. kan du inte trolla fram juni månad nu
nä nu skall jag planteralite.-) och vi får se om tiden flugit fram när jag återkommer. kram på er.
måste säga att det är tur att ni finns. hur skulle ens omgivning, som för tillfället inte är i samma situation som en själv, orka lyssna till mitt babbel.
har gått upp en del (ca10kg) men känner mig inte så särskilt stor. De tröjorna jag hade när jag gick med Emma känns hopplöst stora och tråkiga ut och det är skönt. Men det är ju ett tag kvar så man hinner väl lägga på sig
Mitt kassa humör sö-må har varit riktigt bra ti-to men jag känner nu att det dalar igen. Jag ser inte fram emot helgen, förmogligen för att det snart är måndag igen.... Nu måste jag rycka upp mig!
Hur är det med aktiviteterna i magarna? Min är fortfarande helt vild! Så fort jag sätter mig så sparkas det och bånglas åt alla håll! jag fattar inte att den orkar hålla på... hur blir det när den kommer ut... vi kommer ju få binda fast den
tjejer ni behöver inte vara oroliga *s' själv ligger jag nog i täten när det kommer till att gått upp massa kilon
är i v.30 ochhar nog gått upp runt 12 pannor hitintills*pust*
och det går stadigt uppåt så jag känner mig som en upplåst balong nu och mina fötter börjar svälla upp nu så jag har till och med ont på mornarna när jag har vilat dom hela natten.....har ingen aning hur detta ska sluta, för man är ju inte mindre hungrig för det utan det blir bara värre och värre*asg*