• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

Åh, vilka 2 dagar jag haft!
    Började med att vi skulle göra om i datarummet, åkte iväg o köpte skrivbordsskiva o så, men datastolen fanns inte inne så den kommer nästa vecka, hittade en snygg tavla på rea på samma ställe.. Den köpte vi självklart, o snacka om att vi fick tankar om att göra om i vardagsrummet. Så idag har vi målat för fulla muggar, bara för tavlans skull..
    Det kommer bli såå fint!
    Svärmor kom hit o tvättade fönsterna åt mig, så nu e det gjort oxå. Skönt!

Hoppas ALLA och magarna mår fint!

• mutti2

Här på Åland har det varit strålande solsken och en underbar vårdag!

• triump

lill linda 82 åå fönstertvätt.. det ger rejäla vår känslor...och visst gillar man inredning numera.

• Missisola

Triump: Om jag var i krokarna?? Vid Hornstull..eller*virr* Var på SJ hela dagen och sen tog jag tuben hem direkt... Har oxå en så där lapp ang. babyboxen..Sa de när det kommer in nya??
    Jag köpte vår på Babyland för 198 :-=) Skötväska alltså!

• meh

Lill linda - fönstertvätt redan? Har de varit och sopat gatorna hos er, för det har dom inte här, så fönstertvättningen får vänta ett bra tag till

• substance

är det någon som går på mamamias föräldrautbildning på Åsö?

Jag *längtar* till måndag!

• Missisola

Substance: Vi går!(jag och sambon alltså;)... Visst är hon Mona bra! Och uj va mycket magar....

Är det nån som känner att de är ÄNNU MER täppta i näsan om nätterna...
    Min näsa har lagt av känns det som=(

• meh

God morgon tjejer & magar

Missisola - jag är väldigt täppt i näsan, speciellt på nätterna, men även under dagen, så här är det nässpray som gäller.

Är det många av er som börjar få/har fått bristningar? Någon som vet nåt man kan göra för att förebygga, så det inte blir så mycket?

• meh

Vad är det för väder i övriga landet idag då?
    Här i Östersund verkar det bli ytterligare en dag med solsken och fågelkvitter

Mowglie - hur smakade det med grillat igår?

• mon

meh: Jag har bristningar i sidorna, vet att många säger att man kan smörja in sig för att få mindre bristningar

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D