*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
dvd:n köpte jag på growinlife. blekingeg48,söder.
filmen heter gravid yoga.
och innehåller: andning Yoga,avslappning och meditation... skall testköra senare ikväll.prist var 249:-
Någon som hört från nessie hur det gick för henne idag?
nä inget hört från nessie. håller tummarna att allt gått bra.
helloj tjjer!!!
nessie ligger på Huddinge igen och om det inte blir bättre så blir hon nog kvar där tyvärr
hoppas verkligen hon kan få komma hem och inte behöver ligga där i 10 veckor! hon kommer ju få krupp på sjukhuset!
ska hälsa på henne i nästa vecka så hon får lite sällskap och lite godis
själv är jag lite avis på att killen får vara hos en kompis och dricka öl och ha kul....så får man sitta här hemma och uggla helt själv*snyft*
äh jag har ju er här på fl men en kall öl skulle ju inte vara helt fel, och med goda vänners lag!
Nej!! Så det blev Huddinge igen för Nessie... krupp är bara förnamnet hon kommer få..Vonkis du måste hälsa om du har kontakt med henne!!!
Ja, Vonkis, håller med Missisola, du får hälsa till Nessie när du pratar eller träffar henne.
Godmorgon alla junimammor
Hoppas att ni får en trevlig helg.
Go´morgon Junibejbs... Jag fattar inte hur jag kommer upp på mornarna och kommer i väg till jobbet...!?!?!
Jobbar min näst sista helg på extrajobbet...tror jag...*eh*
Det är inte spec. betungade så - sitter och säljer tågbiljetter och behöver inte tänka allför mycket..och "smurfa" på FL kan jag göra samtidigt så...
Jag tror Drutten fick hicka i natt...Jag hostade en massa slem...och när jag skulle lägga mig igen så kände jag små små pickar...kom med typ 2 sek mellanrum..Stackarn..mamma hostar så den får hicka...
Brukar ni prata m magen??? Känner mig lite halvskum..men gör det typ när jag är vaken på natten..då brukar jag småprata m Drutten;)
Det där m vikt... usch..emellanåt får jag rejäl ångest...Har gått upp 12 sen inskrivningen ..men hann lägga på mig 4 innan så...
Försäker intala mig att jag faktiskt vägde för lite när jag blev gravid, men men...det suger ändå att ha en massa kilo att släpa på..
Fast vad gör man... bara att gilla läget och ta tag i saken EFTER Drutten dykt upp...
Här är en till som brukar småprata med pyret, i alla fall när jag är själv hemma
När det gäller viktökningen, så står det i boken "Ett barn blir till" att normal viktuppgång under en graviditet är 13 kg(eller var det 11), så jag tror inte att man ska gräma sig så mycket om man gått upp 10-12 kg. Min BM sa till mig att ca 6 kg försvinner direkt vid förlossningen
.
God förmiddag junimammor :) jag är i vecka 29+2 och har gått upp 11kilo allt sitter på mage o rumpan sen har jag mycket vätska i kroppenockå.. Ungefär hur lång tid tar de att gå ner de sen? är de sant att amningen hjälper jätte mycket? Kramis