• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Missisola - jag gillar jeansen väldigt mycket. Det är faktiskt väldigt skönt att ha dom gå upp över magen, blir lite stöd samtidigt.

nessie - jag letar efter likande byxor som jag har på magbilderna, men det behöver inte vara jeans, bara de är höga fram. Tyvärr har jag lite svårt att handla kläder på Sveavägen, då jag bor i Östersund , men ska troligen åka ner till Sthlm och hälsa på mamma, så då blir det att leta efter kläder. Jättebra att ha en butik att gå till då, så tack för tipset

• molle76

Börnen: Vilka fina grejer du har köpt!! Påslakansetet med lamm på, har du köpt det i Ullared. Kommer ju att handla sönder mig när jag åker dit. Jag som har bestämmt att inte köpa så mycket innan Bulan fötts.

• nessie72

Meh: byxorna jag har är ungefär likadana som dom på dina magbilder......med ett jättebra resår i midjan som man kan spänna eller släppa lös........HAr haft mina sedan v15 och har fortfarande utrymme att växa i...Dom fanns i svart , kakhi,eller jeans......Sen hade dom andra typ av byxor som hängelbyxor. klänningar och dyligt.....
    Tror dom ska finnas på nätet www.iana.it tror jag att det är.......men om du ändå ska ner till mamma ,så passa på att gå in och titta......och kläm in resan till ett av våra berömda fika stunder

• substance

hej tjejer! Måste bara höra, har ni gått upp mycket på senaste tiden?

det tog mig år och dar innan jag gick upp det minsta. Sen efter ett tag hade jag gått upp 7 kilo, men nu, på kort tid har det bara smällt till och jag är uppe på 12+... har ni lagt på er mer jämt eller är detta normalt?

• Bonanza

substance - jag har gått upp ca 5 kg. Det har inte ökat mer nu än tidigare.

• meh

nessie - vore jättekul att kunna komma på en av era fikastunder, men kommer nog inte ha tid med det, tyvärr, men man vet aldrig. Ska ha det i åtanke i alla fall. Kommer troligen att åka ner 23-26 april, dvs lörd-tisd.

substance - jag har gått upp ca 5½ kg sedan inskrivningen. Tror att jag skulle gått upp mer, om jag inte redan haft lite att ta av

• Börnen

molle76: japp...den är inköpt på Ullared. Fanns lite olika färger om jag inte minns fel. Sen tror jag att den fanns i 2 storlekar (till vagn/vagga respektive spjälsäng). Kan verkligen rekommendera att köpa täcke, kudde, påslakan etc där...JÄTTEBILLIGT och fint också faktiskt!

• nessie72

HEj alla glada juni magar
    Håll tummarna för mig i dag....skall tillbaka till huddinge och ta nya prover.-(
    Får se om jag får åka hem eller inte????????

• Börnen

nessie: kramar i massor!!!! :-d

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D