*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Helloo!!
Nu har jag jobbat sista helgen innan jag tar ut hp. Känns så skönt, för helgerna är hemska. På torsdag jobbar jag sista dagen, sen är man leeeeedig!!!!!
Ang. bristningar så har jag inte fått några än och hoppas att det förblir så. Smörjer med apotekets mandelolja.
Då jag väntade dotter fick jag mycket bristningar på magen, det såg ut som eldsflammor på den....
Denna gång har jag inga (än)!
Förra gången hade jag en jättetydlig rand upp till naveln.
Denna gång inte ens en svag svag svag.....
/M 31+5
molle76 firar din planerade sista dag på jobbet.. med ett tvåfalldigt HURRA HURRAAAAA!
hoppas att det är så med bristningarna som med celluliterna - att man med tiden lär sig gilla dom
om man skall gå efter släkten så fick min syster massor av bristningar och ja hon är randig än i dag. . så ni förstår att jag oljar in mig för fullt dagligen.
Triump v 29 el 30 idag (beroende på hur man räknar) ser helst att det är tio veckor kvar till bf
Jajjemen, både fönstertvätt o inredning får man vårkänslor av..
Meh: Jo dom dammade av innergården i fredagsmorse, har ju inga vägar som går förbi här precis där vi bor så det funkar fint att tvätta fönsterna nu..
Appropå bristningar har jag bara fått 2 hittills, en hade jag sedan innan, men den har blivit längre, men syns knappt, silverfärgad. O en har jag fått mitt på höger skinka. Inte så fint men sitter ändå så den inte syns med bikini eller så..
hur vanligt är det att brstningarna dyker upp sista veckorna???
är bara lite nyfiken, dom kommer om dom kommer , men hoppas liksom att jag skulle kunna klara mig utan*s*
har 9 veckor kvar idag*jippi*
och igår när jag var ute en stund med massa kompisar och vi lyssna på hög musik så tror jag han skulle sparka sönder magen på mig, antingen så var han glas eller så var han skit sur för han inte gilla musoiken eller för att det var för högt
så nu ska jag hålla mig hemma , inga fler kvälls äventyr för oss innan han kommer till världen
jag har med upptäckt att pluttisen reagerar på musik. då sparkas det för fullt. . hoppas hoppas att lillplutten ärver min musiksmak och inte den blivande pappans, oandrasidan så är det den blivande pappan som är musikalisk i vår familj och det anlaget kan väl gå i arv...bara inte smaken på musik...
Triump: Vad är det för smak fadern har och du*nyfis*... Min sambo är ju amatör musiker,,sitter och knackar i hop musik..Och när han har sjungit sina låtar för Drutten blir det alldeles tyst och lugnt..Hur tolkar man det?
Hej!
Det har jag också märkt... det med musik. Lill*n i magen gillar verkligen musik eller så är det så som vonkis säger att h*n inte gillar den
Det får man se när den tittar ut. Börjar h*n gråta när vi sätter på musik eller kanske sprattla loss!
musiksmaken hos den blivande fadern är hårdrock och gärna på hög volym. . . . jag är egentligen allätare men just hårdrock varje gång det är hans tur att diska har jag tröttnat på....
bättre gillar jag när blivande fadern plockar fram gitarren och kör några ljuva lägeräldssånger
. snyft nu saknar man lite prippsblå....men kanske kan en stor godispåse göra gott.
måste bara flagga lite för karln här hemma han har nu fått en visbok i sin hand och skall lära in sig låtar som: en liten båt blir ofta...ja och andra trevliga sånger.. vi har den silvriga barnkammarboken med visor, noter text och cd skiva..