*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
missisola. smörja inne? fniss.. näpp den har jag inte köpt, men ioch med att man är förstagångs föderska så lär man väl köpa även den.. fniss
Missisola - att det är ok att använda vanlig nässpray vet jag med säkerhet, det sa dom även på apoteket igår, när jag var dit och handlade det. Det där med 10 dagar kan du ju höra med din BM om för säkerhetsskull.
Jag har bristningar sedan jag var överviktig och hade hoppats att de satt på "rätt" ställe, så jag inte behövde få nya, men det har jag fått ändå
. Tur man redan är gift
ang nässpray , så tror jag att det är bra att använda med måtta..
Meh: Ja det är tur att man är gängad*hehe* Apropå bristningarna...De syns ju mest på sommaren...
Har inte fått nya såna i alla fall, men upplever låren som mer gropiga=(*buuäää* Undra om det kommer försvinna? Känns som under kroppen är ganska förslappad - om man jämför m överkroppen...Har inte kunnat träna underkroppen som vanligt pga fogarna...däremot överkroppen har jag styrketränat regelbundet...
Längtar till jag kan köra igenom hela kroppen!
Jag ska nog köpa sån dära olja - man kanske spricker ändå, men men tänker bättre smörja lite än inget alls...
Har ni skrivit/tänkt skriva förlossningsbrev som ni tar med er till BB???
Missisola! ja visst är det bra!!! Min kille sitter och antecknar frenetiskt!
Och skönt att hon inte tar illa upp av att man måste springa på toa hela tiden!
jag är extremt täppt nuförtiden! *grr*
Substance: *hehe* Jag upplevde det som att det var karlarna som sprang i väg på toa..och några verkade gå och handla föda...åt sig själv *hehe*...
Går du på nån mer "kurs"??
Bristningar ja... Jag fick mina ungefär innan v. 15, alltså innan magen ens hade börjat växa. Nu så växer den som satan, och inga nya bristningar har kommit. Detta gör att jag än mer tror på som forskarna säger: att det är hormoner som orsakar bristningar när man är gravid, inte att magen växer. Men smörj ändå, det känns ju bra om inte annat.
Ikväll ska någon komma och kolla på vår skrotbil som vi har ute för 5000 kr. Hoppas hoppas att han köper den, för då ska vi handla bebissaker för de pengarna. Köpa i princip allt utom blöjor. Sedan ska vi göra i ordning bebisrummet. Sen så är vi klara!
Håll tummarna för att den här mannen vill köpa bilen!
Tummen upp bonanza.
godagensa tjejer!!
peppar peppar...så har jag inte fått några bristningar än, och har jag tur så ärver jag mammas gener och slipper dem
men man ska inte vara säker...
önskar ajg hade sol på balkongen så jag kunde sitta och sova där , men tyvärr får jag sola på nån gräsmatta eller i parken här utanför...men är rädd för att somna för jag är sååå trött, blev lite för sen tigår.
var på bio igår och såg "shall we dance" jätte mysig film med lite tårar och mycket skratt...så se den om ni vill se nått bra
Vonkis - ja, visst var det en mysig film. Jag och en kompis var och såg den för några veckor sedan och jag gillade den. Lagom med skratt och tårar
.
Missisola - mina lår har också blivit gropigare, tycker jag, samt att hudfärgen har blivit mer röd/blå/lila, svårt att beskriva, men den ser inte normal ut i alla fall. Kan vara för att man är torr.
Jag ska nog köpa båda oljorna, både den mot bristningar och den som ska underlätta förlossningen, det kan ju knappast bli värre av att man försöker